Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
aunet kirjoitti:Ihmetellä täytyy näitä nykyajan muuntohuumeita, ja mitä olen kuullut, voi jäädä kerrasta koukkuun ja pahimmillaan jo se riittää psykoosiin. Katoin joskus jonkun dokumentin, jossa tyypit oli zombeina oudoissa asennoissa pitkin katuja. Poliisi kirjoittaa iltalehessä: "Poliisin mukaan peukun käyttö näkyy poliisille myös ihmisinä, jotka hyppäävät parvekkeelta, odottavat ambulanssia jalkajousen kanssa tai kiipeilevät muiden ihmisten yli bussissa. Tässä ei nyt ole mitään hauskaa." Ja pari päivää sitten poliisi sanoi telkkarissa, että parempi mennä ohi ja hälyttää apua jos tuollaisen hädissään tapaa, eikä mennä auttamaan kuten normaalisti, voivat tulla päälle tosissaan.

Biarritz kirjoitti:Mä oon jo pidempään halunnut tietää oman veriryhmäni. Tänään verikokeen yhteydessä kysyin voisinko saada tiedon siitä. Vastaus oli: "Sä saat tietää sen vain, jos joudut leikkaukseen."![]()
Kysyin sitten, että entä jos haluaisin esim. luovuttaa verta. Siihen: "No siinä tapauksessa saat tietää, mutta vasta toisella luovutuskerralla.
Sanoi asiaan myös, että "Sulla on mahdollisesti joskus aikoinaan kirjoitettu se ylös neuvolakäynnin yhteydessä." En mä ole edes säilyttänyt neuvolaan liittyviä lapsuusjuttuja kuin ihan vaan muutaman.
Mutta miten asia voi olla noin, että et saa selville omaa veriryhmääsi halutessasi? Mä olen lisäksi nähnyt kaavakkeita joissa kysytään veriryhmää onnettomuuksien ja vastaavien varalta.
Biarritz kirjoitti:Mä oon jo pidempään halunnut tietää oman veriryhmäni. Tänään verikokeen yhteydessä kysyin voisinko saada tiedon siitä. Vastaus oli: "Sä saat tietää sen vain, jos joudut leikkaukseen."![]()
Kysyin sitten, että entä jos haluaisin esim. luovuttaa verta. Siihen: "No siinä tapauksessa saat tietää, mutta vasta toisella luovutuskerralla.
Sanoi asiaan myös, että "Sulla on mahdollisesti joskus aikoinaan kirjoitettu se ylös neuvolakäynnin yhteydessä." En mä ole edes säilyttänyt neuvolaan liittyviä lapsuusjuttuja kuin ihan vaan muutaman.
Mutta miten asia voi olla noin, että et saa selville omaa veriryhmääsi halutessasi? Mä olen lisäksi nähnyt kaavakkeita joissa kysytään veriryhmää onnettomuuksien ja vastaavien varalta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa