Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tiibetinhelmi kirjoitti:Kaikkien näiden vuosien jälkeen, mä olisin onnesta soikeana jos joku esittäisi mun koiria! Istuisin kehän laidalla katselemassa ja nauttimassa!No, ihan kiva niitä on itsekin esittää. Vielä kun pystyy ja jalat pelaa. Ja pystyy menemään kyykkyyn ja pääsee siitä vielä ylöskin!

Tiibetinhelmi kirjoitti:Nythän on sitten tällä viikolla maailmannäyttely. Liekö täältä porukkaa menossa, itse kisailemaan tai ainakin turistiksi paikalle? Kiva, ettei ole enää mikään tappohelle.

Kiitos Outi.I, tuo on vielä koira jonka näyttelyttämisen olen ajatellut lopettaa, pitää ehkä harkita vieläOuti.I kirjoitti:Klatjofs onnittelut erkkarin bolonka ropista. jos oikein vakoilin.
aunet kirjoitti:Pakko laittaa vielä tällainen käännöskukka koskien näyttelyn ohjeita:
"Is your ring in Hall 4 or 5?
You can easily access rings on the 2nd floor with your dog through door 5.6, which is easy to access directly from Messukeskus Car Park."
"Onko sormuksesi hallissa 4 vai 5?
2. kerroksen renkaisiin pääsee kätevästi koiralla 5.6 ovesta, jonne pääsee helposti suoraan Messukeskuksen parkkipaikalta."
Outi.I kirjoitti:Klatjofs onnittelut erkkarin bolonka ropista. jos oikein vakoilin.

Outi.I kirjoitti:Klatjofs onnittelut erkkarin bolonka ropista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Thirteen_2 ja 10 vierailijaa