Mötkö ehti saada kolme librelaa, sen viimeisen pistoksen jälkeen alkoi etujalka nopeasti kääntyä ja 2 viikon päästä sillä oli nyrkinkokoinen kasvain lapaluun ympärillä. En huomannut missään vaiheessa mitään parannusta askelluksessa mutta sanoivat että voi ottaa sen 2-3 pistosta että vaikutus alkaa näkyä. Näkyi kuitenkin vähän erilainen tapahtumaketju. En missään nimessä sano että librela sitä kasvainta aiheutti, mutta epäilen kovasti että se jotenkin äidytti jo muhineen kasvaimen villiin kasvuun kun immuunipuolustukseen tuli kolhuja.
Ennen toista pistosta alkoi virtsantiputtelu ja kohta pian alkoi tulla ihan lammikoita. Siihen auttoi Propalin. (Just ehdittiin avata uus pullo muutamaa päivää ennen viimeistä ell-reissua, kuis muutenkaan.. Harmi että lääkkeitä ei saa luovuttaa eteenpäin. ) Nyt olen tietty tehnyt suurimman virheen ikinä ja googlaillut librelan haitoista, näitä tuntuu tapahtuneen monelle. Myös noita villiintyneitä syöpiä ja tietty vielä just nyt samaan aikaan pompsahti eteen
tämä tutkimus. En tiedä uskallanko tulevaisuudessa enää kyseiseen lääkkeeseen taipua. Ehkä jos se on se viimeinen mahdollinen hoitokeino. Ja kun toisaalta olen kuullut siitä paljon hyvääkin, koskaan ei voi tietää.
Tällä hetkellä meillä ei ole ainakaan oirehtivia nivelrikkoisia koiria, toivottavasti ei olisi jatkossakaan. Riittää että omat saranat nitisee ja paukkuu.
Just kippasin vähän turhan kauan sitten vanhentuneita nivelravinteita menemään isot läjät kun en kehdannut niitä kellekään tarjota enää.
Meillä oli käytössä Supplex Progen ja Suppleaze Gold. Heppapuolen kamaa. Kallista mutta koirille erittäin riittoisaa ja mun mielestä oli ihan toimiviakin jos koiran maha niitä vaan kestää.
Kaikkea hyvää Ainolle, toivotaan että sopiva ja toimiva lääkitys löytyy!