Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Dacrest kirjoitti:^^Helsinki-näkökulmasta ihan asiaa, muualla välttämättä ei.
aunet kirjoitti:Sillon kun mulla kinttu meni säpäleiksi, ajoin autoa umpitiellä ja pusikossa, ihan kokeillaksani, toimiiko refleksit, jos joutuu jarrulle painamaan. Lupaa en odotellut. Nimenomaan huvikseni, koska voin, ja koirat kyydissä! Koiruuksia, elä kerro kellekään jos ajelet, ei mekään tällä palstalla kerrota!
aunet kirjoitti:Sillon kun mulla kinttu meni säpäleiksi, ajoin autoa umpitiellä ja pusikossa, ihan kokeillaksani, toimiiko refleksit, jos joutuu jarrulle painamaan. Lupaa en odotellut. Nimenomaan huvikseni, koska voin, ja koirat kyydissä! Koiruuksia, elä kerro kellekään jos ajelet, ei mekään tällä palstalla kerrota!
Fran kirjoitti:Autokoulussa on nykyään minimissään 10 ajotuntia, joista puolet voi ajaa simulaattorilla. Eli 5 ajotunnin jälkeen voi mennä inssiin. Teoriaa taisi olla 4 tuntia ja se opiskellaan omatoimisesti netistä, jos oon oikein ymmärtänyt.
Fran kirjoitti:Autokoulussa on nykyään minimissään 10 ajotuntia, joista puolet voi ajaa simulaattorilla. Eli 5 ajotunnin jälkeen voi mennä inssiin. Teoriaa taisi olla 4 tuntia ja se opiskellaan omatoimisesti netistä, jos oon oikein ymmärtänyt.

Umac kirjoitti:Klimppi on nyt ihan vapaasti häkin päällä. Mulla siis peitto häkin katon päällä, kamat pysyy siinä. Pyyhe ja klimppi.
On myös ollut seinällä, takana reikä naulaa/ruuvia varten.
Jos mä haluaisin sen häkin sisälle, laittaisin joko nippusiteellä kiepsauttaen kiinni tai jesseteipillä, pysyy kaksipuoleisellakin. Ei paina juur mitään.
*kiranas* kirjoitti:^ millä olette anturin kiinnittäneet? mulla se pitäisi laittaa häkin sisälle kattoon, jotta lämmön ottamisesta on hyötyä ja lukema ylipäätään realistinen. toi anturi varmaan pysyy kaksipuoleisella teipilläkin paikollaan?
mulla on aina ollut lämpötilanseuranta takana, joten sikäli oma rutiini itselle, mistä en myöskään luovu. toki vanhaan autoon se johdollinen oli kyllä pirullinen piilottaaonneksi sain sen hyvin jemmattua, mutta nyt uuden auton myötä menee tuo tekniikka samalla päivitykseen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa