Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Fran kirjoitti:Pistetäänpä perään oma kysymys: mitä ostaa synttärilahjaksi eskari-ikäiselle pojalle? Budjetti noin 30e. Entäpä joku pieni lahja esiteini-ikäiselle pojalle?
Helmi* kirjoitti:Onko kukaan koskaan tilannut testipaketteja MyDog DNA;n kautta? Onpa hemmetin sekavat verkkosivut, suorastaan mahdotonta löytää mitään.
Helmi* kirjoitti:Kiitos tiedosta Kualcc. Mun koko pentue on jo kirjoilla tuolla My Dog DNA:ssa koska aikanaan oli kyseessä kaksoisastutus ja siitä johtuen polveutumismääritys. Nyt pitäisi parille pennulle tilata PRA3- testit mutta en edes löydä koko sivustolta mistä niitä saa???? Pitää kysyä neuvoa joltain joka on jo tilannut. Arrggh että ärsyttää! Sitten ihmetellään kun ihmiset ei testauta.
Hovarontti kirjoitti:^jos ei oo käyttäjä pohjanen vika kuten mulla oli edellisessä asunnossa, eka naksu ei laita uunia päälle, sytyttää vain valotNiin veikkaisin että vastus pimeenä? Sähkäri voi sellaisen vaihtaa, jos itse ei osaa, pitäisi saada varaosina kyllä.
msk kirjoitti:Miten iso vika mahtaa uunissa olla kun se ei lämpene juurikaan (tai todella, todella hitaasti eikä olla kokeiltu miten kauan kestäisi lämmitä haluttuun lämpltilaan vai lämpenisikö siihen ikinä) jos käyttää yhtä tiettyä "kohtaa" siinä nappulassa.
Ymmärsikö kukaan?
msk kirjoitti:Lämmittäisiö ollenkaan jos vastus olisi pimeenä?
Helmi* kirjoitti:Ei oo totta kualcc! Siis KIITOS linkistä, tuohan ei vois selkeämpää enää olla! Eikä ole hintakaan paha testille.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa