Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Koiruuksia kirjoitti:Hieno juttu!
Mies käytti Lakun eilen tuossa kylällä rokotuksessa. Nelosrokotus + rabies 66 euroa.
Laku oli ollut oma itsensä, pussaillut eläinlääkäriä, yritänyt ottaa hänen korvakorunsa eikä rokotus ollut aiheuttanut mitään reaktiota.
Toisaalta niin helppo koira.
Mutta sitten toisaalta ihan perseestä![]()
Imuroiminen (kissat pelkäävät ääntä ja säntäilevät karkuun) saa Lakun kissanjahtaustilaan ja se on silloin todella rasittava.
Laitettiin koirat pihalle imuroinnin ajaksi.
JMTNT kirjoitti:Koiruuksia. Sulla antoisa perhe-elämä ja hyvää jatkoa teille.
Avokaado kirjoitti:Näin niin kauniin koiran, etten voinut olla kysymättä rotua omistajalta. Koira oli sekoitus. Hämmästyin todella, kun omistaja kertoi sen olevan kääpiöpinserin (emo) ja suomen pystykorvan tuotos. Miten ihmeessä tuo uros on astunut pikku-pinserin? Sitä tuo omistaja ei osannut kertoa.
Tämä sekoitus oli niin sopusuhtainen kaikin osin, karvapeite hyvä ja tosi kauniin värinenkin mun silmin katsottuna.

aunet kirjoitti:Miten mulla on semmonen tuntuma, että ns.ei-suunnitellut astumiset tuppaa aina onnistumaan, oli olosuhteet tai muut seikat mitä tahansa. Ihmisen suunnittelemat useammin epäonnistuu, tavalla tai toisella. Jos koirat saisivat itse valita kumppaninsa, onnistuisivat astutukset ja tiineydet varmimmin, mutta se toki ei ole mahdollista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: MJK ja 6 vierailijaa