Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Koiruuksia kirjoitti:Antaisin olla. Jos ei ole aikaa, ei ole kiinnostusta. Voi olla että haluaa sinun olevan ns. varalla silloin kun ei ole mitään muuta mielenkiintoisempaa.
Fran kirjoitti:Mä vähän samaistun tuohon kaveriin. Mä en tykkää yhtään puhua puhelimessa, koska keskityn puheluun enkä osaa multitaskata. Viestittelen paljon mielummin, koska silloin pystyn tekemään muutakin samaan aikaan. En myöskään perusta ex tempore -vieraista. Kai mä oon vähän erakoitunut... Mut siltikin, silloin harvoin kun joku käy, tykkään kavereita nähdä ja jutella naamakkain. Mun vaan täytyy osata varautua siihen että joku tulee kylään.
Sen verran mä tuosta ystävästä poikkean, etten ketään pyydäkään kylään, ellen oikeasti halua nähdä.
Dacrest kirjoitti:Älä liikaa mieti, onko vika kenessä. Ihmiset vaan käyttäytyvät eri tavoin ihmissuhteissa ja etenkin jos on stressiä päällä, jaksaminen ei aina riitä yhteydenpitoon. Tai se on hyvin ailahtelevaa.
Mullakin on ystävyyssuhteita, joissa välillä pidetään tiiviimmin yhteyttä ja välillä on pitkiäkin taukoja. Se ei välttämättä riipu mistään mitä toinen on tehnyt tai sanonut.
Minusta esimerkiksi tuo yllä lainattu kuulostaa aika itsekeskeiseltä. Ystävällä voi toki olla syitä, mutta eiväthän ne todennäköisesti millään lailla liity aloittajaan. Aloittaja ehkä yliarvioi merkityksensä ystävän elämässä?
Olen huomannut, että hän vastaa puhelimeen lähinnä silloin, jos ketään muuta ei ole kotona. Hän soittaa vain, jos on ajamassa autolla johonkin eikä voi multitaskata muuta kuin puhelimessa puhumista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa