Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mella M kirjoitti:Mä en oikein usko, että Käärijän biisi nosti alkoholin kulutusta, joka on muutenkin ollut laskussa. Ja siis tuo väittämäsihän ei edes ollut biisin sanoma.
Mea kirjoitti:No tässä ovat nyt Ich kommen sanat. https://yle.fi/a/74-20137513
Tai lähinnä "sanat". Tämän perusteella odotin jotain ihan muuta: "Kappaleena Ich komme on monitulkintainen. Se edustaa nautinnon ilosanomaa, hurmosta ja transsitilaa. – Tässä biisissä valta otetaan itselleen. Kaikki sinun seksuaalisuuteen liittyvä on omissa käsissäsi. Nautinnon ei tulisi olla tabu."
Olenko vain yksinkertainen kun en tajua nyt mitään tästä. Tuossa on aina kaksi tai kolme sanaa peräkkäin rivillä ja nekään eivät tarkoita oikein mitään.
Ja me yhessä tullaan
ja ollaan silleen
ICH KOMME
Täh. Tästä voi joku 10-vuotias vääntää jotain hassua kaksimielistä ja kikatella kavereidensa kanssa sitä. Mutta aikuiset ihmiset? Oikeasti? "Ollaan silleen" hihihih.
Costee - Sekaisin: Voihan myötähäpeä. Tämä oli varmaan lapsille? Nättti poitsu laulamassa kuinka olen sekaisin sinusta. Olen 40 vuotta liian vanha tällaiselle.
Mea kirjoitti:"Kappaleena Ich komme on monitulkintainen. Se edustaa nautinnon ilosanomaa, hurmosta ja transsitilaa. – Tässä biisissä valta otetaan itselleen. Kaikki sinun seksuaalisuuteen liittyvä on omissa käsissäsi. Nautinnon ei tulisi olla tabu."
Iidis79 kirjoitti: Vastakohdat miellyttää, suloinen "puppy" ja hevy rääkyminen. Sanat osui, oli hauska. Jokainen pennun joskus omistanut voi allekirjoittaa sanat
Mea kirjoitti:No tässä ovat nyt Ich kommen sanat. https://yle.fi/a/74-20137513
Ja me yhessä tullaan
ja ollaan silleen
ICH KOMME
Täh. Tästä voi joku 10-vuotias vääntää jotain hassua kaksimielistä ja kikatella kavereidensa kanssa sitä. Mutta aikuiset ihmiset? Oikeasti? "Ollaan silleen" hihihih.
Kaktus2 kirjoitti:Puppy on pois pelistä![]()
Mea kirjoitti:Windows95manista piti vielä sanoa, että rakastan kaikkea mitä se edusti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa