Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
msk kirjoitti:Joskus muistan mietityn että kuinka paljon koiria lähistöllä asuu?
Mea kirjoitti:Teinköhän pienen virheliikkeen... Ensinnäkin meidän trimmaaja on muuttanut toiselle puolen Turkua, ja päätin urheasti trimmata nämä tämän kerran itse. Tuloksena kolme variksenpelätintä. No ei se vielä mitään, mutta trimmaaja on aina leikannut kynnet. Nyt päätin että vien kaikki neljä Petelle - yhtä aikaa. Jos minusta ei kuulu tiistain jälkeen niin en ole selvinnyt hommasta. Ehkä olisi pitänyt viitsiä ajaa ja viedä kaksi kerrallaan?! Peten koiratarvike on kuitenkin suhteellisen lähellä (7 km). Nykyään koirat painavat muutaman kilon tarkkuudella saman kuin minä, joten saatan lentää perässä kuin leppäkeihäs, kun ne lähtevät menemään ja tietysti kaikki eri suuntiin. En kuljeta kaikkia neljää yhtä aikaa hihnassa kuin yhdessä poikkeuksessa, eli kun tullaan eräältä pitkältä metsälenkiltä niin siinä on viimeiset 400 metriä tietä jossa kulkee autoja, ja siinä otan kaikki kiinni. Ne kulkevat kauniisti rivissä kyllä, siinä tilanteessa. Mutta tuskin parkkipaikalla ja kaupassa! Eli jos kaikki ovat mukana niin ollaan metsässä ja kaikki ovat irti, tai sitten ollaan menossa koirapuistoon ja ne osaavat itse juosta autosta puistoon ja takaisin irrallaan. Mitäköhän tästä tulee.
Mea kirjoitti::mrgreen: Raportoin jos en itse ole neljänä palasena!
msk kirjoitti:Onko Mea vielä yhtenä kappaleena?

Ambba kirjoitti:. Turkki ei kai silleen ihan kovin pahasti voi piloille mennä kun herralla on pohjavillaton tikkukarva.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa