Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Outi.I kirjoitti:Painissa laitetaan vastustaja siltaan. Eiköhän se tuosta tule. http://fi.wiktionary.org/wiki/painisilta
Mella M kirjoitti:Mä ihmettelen ihmisiä, jotka matelee punaisiin liikennevaloihin. Siis kun valo on juuri vaihtunut punaiseksi ja ollaan vielä kaukana siitä tolpasta, niin aletaan ajamaan siihen silleen hitaaasti ryömimällä, varmaan ajatuksena, ettei vaan tarvis pysähtyä ja pääsis heti liikkeelle kuin vihreä vaihtuu. Miksi? Onko se oikeasti vaikeaa se liikkellelähtö ilman vauhtia? Ja kun varmaan 85 prosentissa tapauksista he kuitenkin joutuvat pysähtymään kun ei ne valot ihan heti vaihdu vihreiksi. Tuliko mieleen, että siellä takana on risteys, joka mahdollisesti on tukossa, koska yksi ei pysty ajamaan reippaasti perille asti. Ja olen aika varma, että nämä ihmiset ajavat ruuhka-aikana näitä reittejä jatkuvasti, mutta ei vaan tule silti mieleen millaista haittaa he aiheuttaa. Samoin ihmiset, jotka jättää siihen eteen pysähtyneeseen autoon auton tai kahden mentävän välin. Ihmettelen joka kerta kun ajelen varsinkin Helsingissä ruuhka-aikana.
Mella M kirjoitti:Mä ihmettelen ihmisiä, jotka matelee punaisiin liikennevaloihin. Siis kun valo on juuri vaihtunut punaiseksi ja ollaan vielä kaukana siitä tolpasta, niin aletaan ajamaan siihen silleen hitaaasti ryömimällä, varmaan ajatuksena, ettei vaan tarvis pysähtyä ja pääsis heti liikkeelle kuin vihreä vaihtuu. Miksi? Onko se oikeasti vaikeaa se liikkellelähtö ilman vauhtia? Ja kun varmaan 85 prosentissa tapauksista he kuitenkin joutuvat pysähtymään kun ei ne valot ihan heti vaihdu vihreiksi. Tuliko mieleen, että siellä takana on risteys, joka mahdollisesti on tukossa, koska yksi ei pysty ajamaan reippaasti perille asti. Ja olen aika varma, että nämä ihmiset ajavat ruuhka-aikana näitä reittejä jatkuvasti, mutta ei vaan tule silti mieleen millaista haittaa he aiheuttaa. Samoin ihmiset, jotka jättää siihen eteen pysähtyneeseen autoon auton tai kahden mentävän välin. Ihmettelen joka kerta kun ajelen varsinkin Helsingissä ruuhka-aikana.
WikipediaKorkein kansanneuvosto on virallisesti hallinnon korkein elin. Sen 687 jäsentä valitaan viisivuotiskausiksi kansanvaalilla. Vaali on kuitenkin sikäli nimellinen, että ehdokkaat valitaan etukäteen kansanrintaman jäsenten joukosta eikä vastaehdokkaita ole. Vaalissa kussakin vaalipiirissä on vain yksi ehdokas, joka siis valitaan. Vaalitoimituksessa äänestäjä pudottaa vaaliuurnaan äänestyslipun, johon on valmiiksi painettu ehdokkaan nimi. Mikäli äänestäjä haluaa äänestää ehdokasta vastaan, on vaaliuurnan vierellä sivupöydällä näkyvillä kynä, jolla äänestyslipussa olevan ehdokkaan nimen voi yliviivata. Turvallisuusviranomaiset valvovat vaalitoimitusta, ja jo pelkkä kynän vilkaiseminen voi olla rangaistavaa."
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa