Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
aunet kirjoitti:Voi voi kun tämäkin brittiproffa keskittäisi energiansa sinne, missä ongelmien juurisyy on. Eli koko ajan kasvava ihmismassa maapallolla, jonka kantokyky on ylitetty jo aikoja sitten. Kaikki ongelmat johtuvat siitä ja ihminen kyllä tuhoaa ihan itse itsensä. En tunne tippaakaan omantunnon tuskia siitä, että minun koirani syö mahansa täyteen siitäkin huolimatta, että joku kuolee nälkään. Ongelma olisi ja on ollut ratkaistavissa, mutta kun puututaan lillukanvarsiin eikä todellisiin ongelmiin, ei mitään edistystä tapahdu.
Mella M kirjoitti:
Olen myös aika varma, että meillä länsimaissa koiranomistajat syöttävät koiralla huomattavasti lihapitoisempaa ruokaa kuin monessa muussa osassa maailmaa. Monissa paikoissa koirat saavat vain ruuantähteitä ja niissä ei ole välttämättä lainkaan lihaa tai muutakaan eläinproteiinia. En väitä, että näin koirat eläisi terveempinä, mutta aika monissa paikoissa koirat tulevat toimeen paljon kasvispitoisemmalla ravinnolla kuin täällä.
.
Mella M kirjoitti:Mä en kyllä usko, ettäkö eläinten ruokaan käytettäisiin vain ihmisille kelpaamattomia osia. Myös ihmisille syötetään paljon ruokia, minkä sekaan voidaan jauhaa eläimistä vaikka ja mitä ja osa tästä "lihapullamassasta" menee varmasti tänäkin päivänä koiran ruokaan sen sijaan, että sen voisi käyttää ihmisravinnoksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa