Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
JMTNT kirjoitti: Mutta en allekirjoita, että koiraharrastajat ovat itse luoneet terveystutkimukset, kuten Katariina Mäki toteaa. Rotuyhdistykset ne loivat.
kulkija kirjoitti:Minusta tuntuu että koiraväki takertuu kovasti nyt lillukanvarsiin, minäkin, tämän Ruvirekisterin kanssa. Mietiskelin asiaa aamulenkillä () ja hoksasin että tämän rekisterin avullahan viranomaiset saavat suhteellisen lyhyessä ajassa tiedon henkilöistä jotka myyvät poikkeuksellisen paljon joko pentuja tai aikuisia koiria, ja viranomaiset pystyvät kohdistamaan valvontatoimensa heihin.
Tämä tietenkin vaan vaatisi sen että jokainen koiran hankkija ymmärtäisi varmistaa että myyjä on rekisteröinyt pennun/koiran Ruvirekisteriin.
Kirjoittaja Darre » 16.09.2024 16:07
Minun pentuni ei ole Ruvin rekisterissä.
Erittäin tärkeää on, että koiraa hankkiessaan ostaja varmistaa, että koira on ilmoitettu viranomaisrekisteriin. Jos näin ei ole, koiran ostajan on syytä pohtia, onko myyjän toiminnassa jotain sellaista, mitä halutaan pitää piilossa. Avainasemassa ovat siten koirien pitäjät ja koirien hankintaa harkitsevat kansalaiset.
Darre kirjoitti:Minun pentuni ei ole Ruvin rekisterissä. Kasvattaja ei siis rekisteröinyt pentuetta sinne ja olen nyt useampaan kertaan kysynyt häneltä siruttajan nimeä ja osoitetta, että saisin pennun ilmoitettua rekisteriin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa