Miten kukaan voi olla ollut huomaamatta kasvia, joka peittää neljänneksen ikkunasta ja on ollut paikallaan liki 10 vuotta
Huomaamaton saniainen:

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Biarritz kirjoitti:Muutamalla muulla foorumilla olen törmännyt kommentoijiin joiden mukaan "ainoa syy miehille olla parisuhteessa on helppo seksi, ei tarvitse vaivautua joka viikonloppu metsästämään sitä baareista". Vielä käsittämättömämpää on, että nämä kommentoijat tuppaavat yleensä olemaan itse miehiä. Aika omituista kuvitella, että jos heille itselleen asia on näin, niin että se koskisi edes suurinta osaa muista miehistä. Siinähän vain mustamaalaa omaa sukupuoltaan kun kiistää sen että miehetkin ovat ennen kaikkea yksilöitä, eivät harmaata massaa.
maaku kirjoitti: nuo muut asiat kuulostaa ihan samalta mitä tapahtui välillä omassakin lapsuudessa ilman mitään therian-juttuakin.
*kiranas* kirjoitti:^ mua ei nää pukeutujat sun muut haittaa, aivan sama miten identiteettiään tuo pukeutumisella ilmi, jos vaan rauha luokassa säilyy. se mikä koulumaailmassa haittaa on yleinen levottomuus, lapsille ei saa sanoa "pahasti" (negatiivisesti? en keksi nyt parempaa sanaa), mutta kotonakaan ei käytöstapoja opetella. mulle kersana oli selvää, että opettajia kuunnellaan ja tehdään mitä ne sanoo, jos ei tehdä niin sillä on seuraamuksia, vaikkapa jälki-istunto tai luokalle jääminen jos opinnot ei edisty. nykyään oppilaille ei voi sanoa huonosti, koska sitten sieltä tulee se vanhempi linjoja pitkin, kuinka heidän lapsi pahoitti mielen eikä varmasti ole tehnyt sitä josta opettaja on kertonut. kyllä mä ymmärrän opettajia, että on helpompi päästää se häirikkö luokaltaan seuraavan opettajan riesaksi vuodeksi ja jos koulupäivä menee "tappelemiseen" oppilaiden kanssa niin ei vaan oikeasti jaksa välittää, jotta loppupäivä ei kulu tappelemiseen huoltajien kanssa.
toi on tosi raskas tilanne aivan kaikille ja oppilashan siitä ensiten kärsii, sen tulevaisuuttahan siellä koko ajan ollaan rakentamassa. itse kaipaisin niitä vanhoja kouluaikoja, jolloin opettaja sai helpommin puuttua oppilaiden huonoon käytökseen. ja olisin sitä mieltä, että ne oppimisvaikeuksilla olevat oppilaat olisi omassa ryhmässään, jolloin he saisivat yksilöllisempää opetusta. joo, joku nyt sanoo, että tasa-arvo ja ei saa erotella oppilaita ettei kukaan leimaudu. niinpä, mutta eriarvoiosuus korostuu kuitenkin porukassa "miksi toi tekee noita tehtäviä ja me näitä toisia", joten ei se sieltäkään ole kadonnut. mikä sitten olisi parempi ratkaisu? kotiopetustahan kaikki vanhemmat voivat kokeilla jos koulu on huono paikka lapselle, mutta ei se kotikoulukaan helppo rasti ole, kun huoltajan tarvii sitä opetussuunnitelmaa noudattaa.
Purrfect kirjoitti:Minä tässä pohdin, että miten ihmiset nykyisin saa saikkutodistuksen työpaikalle, jollei työterveys ole siihen käytettävissä?
Takaisinsoittoa TK:sta ei kuulu, enkä viitsisi minnekään päivystykseenkään tätä asiaa kuormittaa, eikä innosta se n. 50€ yksityisen etälääkärin maksukaan...
Aivot muutenkin vähän muusina flunssasta niin jotenkin tuntuu hankalalta nyt tämä.
Meillä muuttunut ilmeisesti töissä niin, että joka saikkupäivältä tarvitsee todistuksen, enkä toki ihmettele sillä saikkumäärällä mitä osalla on. Joulukuussa olin viimeksi pois koronassa, eikä silloin tarvinnut todistusta, ja varmaan lähemmäs 10v kun on tarvinnut saikkutodistusasioita flunssan takia miettiä....
Kaipa tämän päivän saikun voi vaan vaihtaa vaikka saldovapaaksi jossei takaisinsoittoa kuulu, ja mennä huomenna yskimään töihin.
Mea kirjoitti:Kun lentokoneen matkustamoon ei saa viedä yli desin nestepakkauksia, niin miksi ruumaan saa? Eikö ne yhtälailla räjähdä sieltäkin, jos ovat räjähteitä?
Rudytar2 kirjoitti:Ei kai aikapommi mitään nesteitä tarvitse? kai se on joku muu syy, ettei sinne matkustamoon tuoda nesteitä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa