Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
aunet kirjoitti:Miten te joilla on pörssisopimus, seuraatte sähkön hintaa? Pitääkö se tehdä päivittäin, käsittääkseni pidemmälle ei ennusteita ole. Itsellä ei moista ole, mutta kohta voimaan tuleva sisältää ns.kulutusvaikutuksen, joka on sidottu pörssihintoihin. Mistä osoitteesta sen helpoiten päivittäin näkisi, ettei tule uutta stressiä moisesta. Puhelimen sovellukset ei nyt auta tässä tilanteessa.
Mea kirjoitti:Oikeasti mitvit. Miksi mulla on kolme kertaa se lasku mitä muilla? Yhtään patteria ei ole päällä. Suihkutilassa on lattialämmitys pienellä. Tietokoneet ja valot on päällä 24/7, voiko se nyt siitä johtua? Astianpesukone ja pesukone kumpikin 1-2 kertaa viikossa. Normi jääkaappi-pakastin, eikä pakastin ole jäässä. Telkkari on päällä harvoin. Kasteluvettä ei ole tarvinnut, suihku silloin tällöin eikä todellakaan kuumalla vedellä eikä puolta tuntia.
Mea kirjoitti:Joo siis mulla on ollut työhuonevähennys jo vuosia, ja netin maksaa työnantaja. Sähkölaskua en ole kyllä tajunnut tarjota.
Mea kirjoitti:Oikeasti mitvit. Miksi mulla on kolme kertaa se lasku mitä muilla? Yhtään patteria ei ole päällä. Suihkutilassa on lattialämmitys pienellä. Tietokoneet ja valot on päällä 24/7, voiko se nyt siitä johtua? Astianpesukone ja pesukone kumpikin 1-2 kertaa viikossa. Normi jääkaappi-pakastin, eikä pakastin ole jäässä. Telkkari on päällä harvoin. Kasteluvettä ei ole tarvinnut, suihku silloin tällöin eikä todellakaan kuumalla vedellä eikä puolta tuntia.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa