Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Darre kirjoitti:Kuulkaa pennut syntyivät tänään <3 <3 Kolme urosta ja kaksi narttua. Eli eiköhän sieltä tule mulle uusi perheenjäsenYksi uroksista vaikuttaa oranssilla, jos se olis se mun niin nimeksi voisi laittaa Kettu. Sitten olis Hukka ja Kettu
Thirteen kirjoitti:^ Kettu olisi hieno nimi! Onnea pennusta!
En olisi ikinä uskonut mutta tuosta meidän brassipojasta on kuoriutumassa ihan hyvä tyyppi. Nyt siis kun alkaa järkeäkin tulemaan päähän. Tulin just peko-treeneistä sen kanssa (labbis on toipilaana), yleensä mies siis treenaa brassia, niin sehän on mennyt ihan hirveästi eteenpäin. Haukkuilmaisun se oppi kerrasta kun keksittiin sppiva palkka ja oppii nyt joka kerta enemmän käyttämään nenäänsä etsiessään. Sitten pitäisi opettaa sille seuraavaksi jälki...
Mea kirjoitti:Tajusin että nyt on 14.5.![]()
Lelu lähti pois tasan 3 vuotta sitten. Hirveä ikävä enkä tätäkään pysty kirjoittamaan itkemättä.Näemme vielä.
Mea kirjoitti:^ Ihanalta kuulostaa. Joko se on "haukkunut"?
Mea kirjoitti:Tajusin että nyt on 14.5.![]()
Lelu lähti pois tasan 3 vuotta sitten. Hirveä ikävä enkä tätäkään pysty kirjoittamaan itkemättä.Näemme vielä.
Koiruuksia kirjoitti:Odotan innolla pysyykö Laku meidän mukanamme vai häviääkö horisonttiin.
Umac kirjoitti:^Oliko ohjaaja kädetön, siis joko omistaja itse tai se treffien vetäjä? Ne pennut otetaan sieltä pois, että muut saavat leikkiä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa