Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
pikku-haukku kirjoitti:Itsellä ei ole kissaa. Tosin, joskus on käynyt mielessä, että pitäisikö vanhoilla päivillä ottaa kissa kun viimeisestä koirasta aika jättää.
Pojalla on cornish rex ja tyttärellä siperiankissa, joten heidän luona (liian harvoin tosin) käydessämme, voidaan touhuta kissojen kanssa
msk:n kissoilla on kyllä kissanpäivät kun kakkakuopatkin tehdään valmiiksi
Niin ja suskan kuvat ei näy

Kaktus2 kirjoitti:Minulla on ollut kissa/kissoja 50 vuotta ja nyt viimeinen kuoli pari viikkoa sitten. Suru on ihan hirveä ja on todella outoa, kun missään tuolilla ei enää ole kissaa kerällä
Umac kirjoitti: Niillä on superhienot vempaimet käytössä: aktiivisuusmittari ja kissan tunteva ruokinta-automaatti! Sirulla toimiva.
Oppia ikä kaikki, en tiennyt sellaisia olevan olemassakaan
Purrfect kirjoitti:Voi minä oon pitkään haaveillut kissan ruokinta-automaatista, että toinen vois saada raksuja enemmänkin ja toinen jolla oksalaattikivitaustaa (pyyneet poissa vuosia kun jätin vapaasti saatavat raksut pois, saavat vain nameina) sais vähemmän ja herkkuina. Mutta koska tuo jolta niitä pitää rajoittaa, on meidän pieni, välillä turhankin fiksu ja ahne paksukainen, epäilen suuresti että oppisi huijaamaan automaattia tai murtautumaan sinne kun silmä välttää![]()
Katsoin joskus videon missä kahden kissan taloudessa kokeilivat ruokinta-automaattia, ja toinen kissoista onnistui mitä erikoisemmilla tavoilla änkemään samaan aikaan myös itsensä automaatille.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Hetuli ja 10 vierailijaa