Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mea kirjoitti:Oma kysymys: tulppaanit! Ostin 25 kun ei ollut vähempää. Nyt olen vähän pettynyt niihin. Kukat ovat pieniä ja maljakko yhtä lehteä. Saako niitä lehtiä kiskoa pois vai tapanko ne sillä?
Fran kirjoitti:Tuo laattahan valetaan paikoilleen, ja tietty vaatii kunnon pohjat. Ja eiköhän sitä yleensä käytetä katetuilla terasseilla eikä sään armoilla.
Mella M kirjoitti:Mitenköhän koirat kokevat erilaiset äänet? Mä tässä paloittelin elukoille lihaa lautasen päällä koska olin laiska ja veitsi kirskahti ikävästi välillä ja mua vihloi silleen selkäpiistä niinkuin sanotaan ja meni kylmät väreet. Miltäköhän koirasta tuntuu tällaiset äänet? Sitten mietin jotain toista ketjua lukiessa, että rauhoittaako koiraa jos sille jättää radion tai telkkarin päälle kun isäntäväki on pois vai haluisko ne vaan nukkua hiljaisuudessa. Mä en kaipaa kotona mitään ääniä, kuuntelen esim. tosi harvoin musiikkia tms. mutta miltähän se jatkuva ääni koirista/kissoista tuntuu.
Mella M kirjoitti:Käyttääkö kukaan Open Officen taulukko ohjelmaa. Mulla se on kotiläppärillä ja haluaisin kiinnittää sen ylärivin sellaiseksi, että se seuraa mukana vaikka rivejä selaa kuinka alas. En nyt yhtään onnistu löytämään sellaista toimintoa eikä mun lukemista ohjeistakaan ollut mitään hyötyä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa