Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:^ Kovin luottavasita ja sinisilmäistä touhua ihan kokonaan. Ostetaan pentu huoltoasemalla autosta. Ja miksi ihmeessä toi kasvattaja on tarjonnut vielä narttua noille. Sehän onkin järkevää antaa samaan perheeseen pentueen uros ja narttu, pääsee oikeen sukurutsaamaan. Hyvä että lähti vain uros pentu. Multa ei heru hirveästi sympatiaa noita kohtaan.
Mä ymmärsin, että kasvattaja oli halunnut ottaa urospennun takaisin ja antaa sen tilalle narttukoiran sijoitukseen.
Mutta kyllä tuo kaikkiaan kuulosti kummalliselta, että tarjotaan sijoituskoiraa 18-vuotiaalle, joka ostanut pennun parkkipaikalta sekarotuisena.
*kiranas* kirjoitti:mulle taas tosi moni rotu on ollut tuttuja jo pitemmältä ajalta tuossa harvinaisten listassa.
.
Tiibetinhelmi kirjoitti:Siis onko tuo lehti ilmestynyt ihan justikään? Ei ollut ainakaan eilen vielä mun postilaatikossa, pitää käydä tänään katsomassa.

Tiibetinhelmi kirjoitti:Siis onko tuo lehti ilmestynyt ihan justikään? Ei ollut ainakaan eilen vielä mun postilaatikossa, pitää käydä tänään katsomassa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa