Koiruuksia kirjoitti:edit: ilmoittaa että ovat tauolla.
Se on vissiin se nettisivu, instagramin kautta olin yhteydessä niin sai tilauksen tehtyä.
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Koiruuksia kirjoitti:edit: ilmoittaa että ovat tauolla.
kualcc kirjoitti:Koiruuksia kirjoitti:edit: ilmoittaa että ovat tauolla.
Se on vissiin se nettisivu, instagramin kautta olin yhteydessä niin sai tilauksen tehtyä.
Koiruuksia kirjoitti:Instrgramin kautta ilmoitti että tekee tällä hetkellä vain KAARNA-pantoja.
Onko tuo sinun koirasi panta Kaarna?
Umac kirjoitti:Reino on ainakin ihan poikanen vielä ja sen leikkinappulat löytyy vaivatta! Siltä puuttuu urosrottweilerin sellainen jähmeys ja tietty vakavuus, joka siis tässä kohti aivan hyvä juttu!
Ja Laku on pentu, ei se eroa minun silmään pennusta. Tai ehkä minulla on puolueellinen mielipide kun puljaa noiden staffipentujen kanssa just nyt.
Niiden suhde on nyt hyvällä pohajalla muodostua järkeväksi kun kummatkin nuoria mutta ohjaustahan se vaatii, toki.
Ainon voin kuvitella olevan siellä rottweilereiden aikuispuolella ja siksi tolle Saatanalle on kyllä välillä näytettävä hymy sekä äänet, jotta se tajuaa olla
aunet kirjoitti:Onkos tuo pentupuuhastelu Kuopiossa vaiko Suonenjoella?
Avokaado kirjoitti:Tunnistiko Laku heti kasvattajansa, tai millainen oli hänen vastaanotto noin yleisesti ottaen?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa