Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Suska kirjoitti:Mä voisin tulla tiimiin ainakin alkukuukausiksi, tunnustan suoraan että vietän netissä ihan liikaa aikaa joka tapauksessa. Itse en ole kovin aktiivinen aina kirjoittelemaan, mutta silti selaan uudet viesti monta kertaa päivässä

Biarritz kirjoitti:
Hieno juttu! Haluatko yleiset ylläpitäjän/valvojan oikeudet vai tietyille alueille?

Suska kirjoitti:Biarritz kirjoitti:
Hieno juttu! Haluatko yleiset ylläpitäjän/valvojan oikeudet vai tietyille alueille?
Ihan miten tarve. Kunhan saadaan tiimi kasaan niin näitä voi sitten enemmän jakaa ja kohdistaa.

Biarritz kirjoitti:Nyt ei jokin toimi kun ei näy vielä tiedoissa ylläpitäjä/valvoja. Mulla siis valittuna asetuksista -> Oikeudet -> Yleiset oikeudet -> Ylläpitäjät -> Lisää käyttäjiä.

Suska kirjoitti:Biarritz kirjoitti:Nyt ei jokin toimi kun ei näy vielä tiedoissa ylläpitäjä/valvoja. Mulla siis valittuna asetuksista -> Oikeudet -> Yleiset oikeudet -> Ylläpitäjät -> Lisää käyttäjiä.
Näyttäis toimivan silti, koska sain seriffin oikeudetPysytn siis muokkaamaan, poistamaan ja antamaan varoituksia

Biarritz kirjoitti:Kivitatti, haluaisitko yleiset ylläpitäjän ja valvojan asetukset (kaikki aihealueet)?

Kivitatti kirjoitti:Ylläpidolle oma muilta kielletty ja kätketty alue juonimiseen.

Almitra kirjoitti:Mites se piku ja Laku, vieläkö ne haluaa meitä paimentaa?![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa