Parhaat nettiapteekit

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Parhaat nettiapteekit

ViestiKirjoittaja apoteekki » 02.01.2024 10:35

Suosittele edullista, nopeaa ja luotettavaa nettiapteekkia.
apoteekki

Re: Parhaat nettiapteekit

ViestiKirjoittaja Purrfect » 02.01.2024 19:12

Hintatasosta en niin osaa sanoa, kun oli haussa lähinnä luotettava paikka, josta sai helposti tilattua myös reseptilääkkeet netistä. Yliopiston apteekkia on tullut käytettyä useammankin kerran.

https://www.yliopistonapteekki.fi/
Purrfect

ViestiKirjoittaja *kiranas* » 02.01.2024 20:49

itse olen jotain reseptivapaita alennustuotteita joskus tilannut sinunapteekki.fi nopea toimitus oli. yllätyin, koska tuntui että kaikki muut kestää.
❤ somewhere between hello and goodbye,
there was so much love ❤
*kiranas*

ViestiKirjoittaja Hipsuki » 12.01.2024 15:53

Joskus jotkut edellisellä palstalla tilailivat saksalaisista nettiapteekeista, itsekin joskus oon tilannut kun on niin paljon edullisempia samat tuotteet kuin Suomessa, vaikka toimituskulut olikin kalliimpia. Nyt on kuitenkin aikaa kun itse oon tilannut, löytyykö täältä joltain tuoreita kokemuksia? Etenkin koiran lääkkeet olivat edullisia, esim Canicur-pasta verrattuna Suomen hintoihin. Ihmispuolelta silmätipat olivat halpoja myös.
Apo-rot oli joskus sellainen josta tilasin, nyt eivät taida toimittaa Suomeen? Myös jotain muuta firmaa käytin mutta en muista mitä.
Hipsuki

ViestiKirjoittaja *kiranas* » 14.01.2024 11:54

Hipsuki kirjoitti:Joskus jotkut edellisellä palstalla tilailivat saksalaisista nettiapteekeista, itsekin joskus oon tilannut kun on niin paljon edullisempia samat tuotteet kuin Suomessa, vaikka toimituskulut olikin kalliimpia. Nyt on kuitenkin aikaa kun itse oon tilannut, löytyykö täältä joltain tuoreita kokemuksia? Etenkin koiran lääkkeet olivat edullisia, esim Canicur-pasta verrattuna Suomen hintoihin. Ihmispuolelta silmätipat olivat halpoja myös.
Apo-rot oli joskus sellainen josta tilasin, nyt eivät taida toimittaa Suomeen? Myös jotain muuta firmaa käytin mutta en muista mitä.

eläinlääkkeiden tilaaminen on laitonta. ihan vaan yleisenä muistutuksena.
https://tulli.fi/henkiloasiakkaat/tuont ... inlaakkeet
there was so much love ❤
*kiranas*

ViestiKirjoittaja apoteekki » 14.01.2024 20:01

Olen käsittänyt että ihmisten ja eläinten lääkkeet olisivat saman hintaisia kaikissa apteekeissa ja hintaeroja olisi vain käsikauppalääkkeissä, onko näin?

Olen tilannut joskus käsikauppatuotteita Yliopiston verkkoapteekista kun siellä on ollut kaikki tuotteet -24 prosenttia. Saa edullisemmin perusvoiteita ja vitamiineja ym.

Myös Sinun Apteekki :sta olen tilannut huokealla hinnalla mm. xylitolpastilipönttöjä. Nimestään huolimatta tämä putiikki on lähempänä luontaistuotekauppaa kuin apteekkia. Hinnat ovat kuitenkin siellä edullisia ja toimitukset ovat tulleet nopeasti.
apoteekki

ViestiKirjoittaja apoteekki » 14.01.2024 20:04

Sinunapteekki onkin oikea kirjoitusasu.
apoteekki

ViestiKirjoittaja Hipsuki » 14.01.2024 21:10

@kiranas
Canicur on täydennysrehu, oikeastiko sitäkään ei saisi tuoda??
Hipsuki

ViestiKirjoittaja *kiranas* » 15.01.2024 06:51

Hipsuki kirjoitti:@kiranas
Canicur on täydennysrehu, oikeastiko sitäkään ei saisi tuoda??

niin on, mutta viestissäsi puhuit lääkkeistä ("Etenkin koiran lääkkeet olivat edullisia"), joten siksi muistutin, että lääkkeiden tilaaminen on laitonta.
there was so much love ❤
*kiranas*

Paluu Rekisteröimättömät