Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Luftis kirjoitti:Vieras kirjoitti:Miten tämä siis tehdään?
”Voiko fasettilukon avata itse?
Joskus fasettilukon voi saada avattua itse, joskus se on siihen liian tiukka, Pulkkinen sanoo. Esimerkiksi rintarangan lukko voi aueta näin:
Nosta kädet eteen
Laita kyynärpäät yhteen
Nosta olkapäitä nopeasti ylös”
Eli miten kädet ovat?
https://www.itsehoitoapteekki.fi/kipu-s ... -ja-hoito/
Rauhallinen, hidas venyttely voisi olla suositeltava ennenkuin tuota lähtee tekemään, saa lihaksista pois ylimääräistä kireyttä.
Mä ymmärtäisin ton niin, että kädet kämmenpuoli alas eteen ja selkä/käsivarret muodostaa hartioista 90 asteen kulman, sitten kääntää kämmenet vastakkain niin että kyynärpäät koskettaa toisiaan tehden olka/kyynär 90 asteen kulman sormenpäät kattoa kohti ja semmonen nopean napakka olankohautus.
Se kai kuuluu asiaan että kyynärpäät "heittää" sivuille joten ei kannata kokeilla jos joku elävä on kyljessä kiinni, voi kyynärpäällä kolauttaa kipeästi.
En kyl ihan varma teinkö tuon oikein, mutta itse tuota eilen kokeillessa napsahti rintarangasta jokin ja myöhemmin naksahti ihan vain päätä kääntäessä varmaan vuoden kiusannut nikama kohdilleen niskassa. Mä olen tosin kärsinyt hypermobiliteetista koko ikäni ja joutunut opettelemaan eri nikamien naksauttelun paikoilleen.

aunet kirjoitti:Autoimmeiset, kannattaako kovilla pakkasilla pitää autoa esilämmityksessä (tässä tapauksessa lohko) vaikka ei aio lähteä ajamaan? Onko siitä mitään hyötyä vaiko pikemminkin haittaa?
Vieras kirjoitti:Miten saada sulaksi vesiputki johon ei ole pääsyä mistään? Ei voi imeä imurilla, lämmittely ei auta. Odotellako vain kesän tuloa? Syynä se että joku on vienyt tilkkeen kivijalasta.
Vieras kirjoitti:Mikä on oscar (se palkinto) lyhytlista? Lista jolla kaurismäen uusin on.
Vieras kirjoitti:Miten auto vedetään käyntiin toisella autolla? Googletin kyllä mutta en löytänyt valaisevaa neuvoa.
Vieras kirjoitti:Kiitos ohjeista, mutta jää nyt kuitenki vetämättä kun pitäis vetää takaperin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa