Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Iidis79 kirjoitti:Avoparveke ja 3. krs. Kannattaako kissan ottamista edes harkita? Haaveena on, mutta nyt ei ehkä vielä otollinen aika pariin vuoteen, mitä olis tarkoitus asua tuossa. Joku verkko pitäs laittaa kolmelle sivulle, jos edes mahdollista. Joissakin parvekkeissa lasitus, mutta tuohon ei mahdollista, koska vuokralla.
Iidis79 kirjoitti: Joissakin parvekkeissa lasitus, mutta tuohon ei mahdollista, koska vuokralla.
smörgen kirjoitti:Iidis79 kirjoitti: Joissakin parvekkeissa lasitus, mutta tuohon ei mahdollista, koska vuokralla.
Pakko kommentoida tähän vaan, että kannattaa kuitenkin kysäistä vuokranantajalta, josko lasittaisi sen partsin. Itse ainakin vuokranantajana voisin hyvin suostua.

JMTNT kirjoitti:umac moi. Me aikoinaan olimme rottis ihmisiä ja sulla paljon koiratuntemusta, kuten mullakin. Sitten mun viimeinen koira kuoli ja päätin ottaa kissan. Sen nimeksi laitoin Säde, että se sädehtii kaikkia vuosikymmeniä mun jokaista koiraa. Mutta sitten Säde kissa kuolikin yllättäen jo 4 vuotiaana. Ja nyt ajattelen, että se kokemus ja rahanmeno oli kuitenkin sen arvoista.

Avokaado kirjoitti:Mulla ei ole koskaan ollut kissaa. Tyttären perheessä kaksi, joten niitä olen seuraillut.
Oltiin eilen siellä kylässä ja vietiin tyttärelle bonuksena aika isolla kissannaamakuvalla varustettu sohvatyyny. Mitä tapahtuikaan? Vanhempi meni tyynyä kohti hitain askelin selkä- ja häntäkarvat ihan pörhöllä. Kun se asteli liian lähelle tyynyä, niin teki äkkikäännöksen ja juoksi järkyttävää vauhtia yläkertaan moista mörköä peläten. Tänään on kuulemma toiminut samalla lailla.
Nuorempi kissa oli kävellyt hitain askelin häntäkarvat myös tosi pörhöllä nelisen minuuttia edestakaisin tyynyn edessä ja sit päätti poistua sen lähettyviltä. Ei kuitenkaan sännännyt pakoon kuten vanhempi teki.
Luulimme tuottavan iloa, mutta se osoittautui täysin vääräksi ainakin kissojen kohdalta. Tytär siitä piti.
Sanoin hänelle, että työnnä tyyny komeron perukoille pelottelemasta kissoja. Hän sanoi seuraavansa tilannetta, mihin suuntaan homna menee...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa