Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Tyyliin vakavia sairauksia, läheisten menetyksiä jne.
"olen enemmän tämmönen "kyllä elämä kantaa"- ihminen, enkä niin jaksa stressata tai miettiä asioita etukäteen. Menee miten menee, aina sitä selviää kuitenkin".
Purrfect kirjoitti:Minä olen mieltänyt elämä kantaa- ihmiset ehkä enemmän sellaisiksi, joilla ei oikein pysy pakka kasassa ja/tai ole kykyä/halua organisoida/suunnitella asioita etukäteen. Sitten menevät virran mukana ikäänkuin, ja luottavat siihen että elämä kantaa vaikka he itse eivät edes yritä ohjata sitä virran suuntaa.
Mielikuva on syntynyt siitä, että olen ed. mainitun tyylisten ihmisten suusta kuullut useammankin kerran: "olen enemmän tämmönen "kyllä elämä kantaa"- ihminen, enkä niin jaksa stressata tai miettiä asioita etukäteen. Menee miten menee, aina sitä selviää kuitenkin".
msk kirjoitti:Ikävä kyllä on ollut hyvinkin vaikeita tilanteita elämässä. Ihan kammottaviakin. Siitä huolimatta (tai ehkäpä siitä johtuen) ajattelen että elämä kantaa.
Umac kirjoitti:Kuin myös. On itseasiassa tälläkin hetkellä ihan kamalia juttuja mutta sitä se on, välillä.
Lähdin kuitenkin alkuun vastaamaan vain yleisellä tasolla, en omaa elämää peilaten.
Umac kirjoitti:^Kiitos, vain aika näyttää.
Umac kirjoitti:On itseasiassa tälläkin hetkellä ihan kamalia juttuja mutta sitä se on, välillä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa