Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Umac kirjoitti:Lokakuussa meni 350 kWh ja siinä siis osa ajasta yösähköllä olevat patterit.
*kiranas* kirjoitti:*kiranas* kirjoitti:mä tässä elättelin toiveita, että sähkölasku olisi pienempi. no eipä ollut, 3kk ,257e, 808kWh.
nyt oli pakko vaihtaa saman yhtiön pörssisähköön ja katotaan kuinka käy.
en ymmärrä myöskään kulutusta.
mihin hittoon se menee, mun naapurilla samanlainen asunto ja extrapakastinkin siellä ja hänellä kulutus noin 600kWh, 3kk ajalta.
voiko kerran viikossa pyörivä kuivausrumpu tehdä noin ison loven kulutukseen? toki kuivausrumpu on jo todella vanha vehje.
eihän siinä, tosiaan katotaan miten pörssisähkön kanssa sitten käy.
mä vaihdoin pörssisähköön. nyt tuli 2 kk lasku 44,01 e / 407 kWh.
pidän tämän ainakin toistaiseksi. samalla tavalla olen käyttänyt koneita kuin ennenkin ja jos on ollut jotain pakko tehdä niin en ole kytännyt halvempaa ajankohtaa, vaan pakollinen asia on tehty.
Mea kirjoitti:Riisto-Caruna on ottanut lokakuulta aika tasan 100€ ja sähköön meni 116€. Kiva, kun ei edes ollut pakkasta eikä mitään.![]()
Vedestä sain maksaa 280€ tasausta viime vuodelta.![]()
Hankkikaa omakotitalo, they said. It will be fun, they said.
*kiranas* kirjoitti:^ mun lasku näyttää siirroksi syyskuulta 5,62snt/kWh - euroina se on tehnyt 10,07 ja lokakuulta 5,62 snt ja euroina laskusta se on 9,05.
perusmaksu kuussa on 21,24 €.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa