Umac kirjoitti:Mietin kuumeisesti ja olen koiran kanssa ollut hotellissa Kolilla, Kuusankoskella ja Virossa. Kaikissa paikoissa ollut siistiä. Koiramme ei pidä ääntä, tosin emme juurikaan jätä sitä huoneeseen. Kolilla viime vuonna se oli aamiaisen ajan, ei ongelmia.
Lisämaksu ok, koira sotkee, jopa oma lyhytkarvainenkin.
Olitko S-kirjaimella alkavassa hotellissa Kuusankoskella? Toivottavasti tästä on jo vuosia aikaa, koska ko. hotelli on nykyään (ainakin ulospäin) aivan "räjähtäneen" näköinen

. Entinen valkoinen väri tosiaan on entinen
Me on aikanaan oltu koirien kanssa paljon hotelleissa, etenkin näyttelyreissuilla. Missään muualla en ole kuullut koirien haukuntaa kuin hotelli Pasilassa "Messarin" aikoihin, kun koko kerros oli koirallista näyttelyporukkaa. Aina siellä oli joku joka haukkui tai ulisi. Mutta se nyt oli ymmärrettävää, kun joka huoneessa oli koira/koiria.
Kerran oltiin jossain kylpylähotellissa (tais olla Katinkulta) ja menin suihkuun. Mies oli sängyllä lueskelemassa ja kun tulin suihkusta, kysyin heti että missä koirat?

Huoneen ovi kun oli auki. Ei ollut huomannut, että ovi ole meidän jäljiltä mennyt huonosti kiinni ja koirat saivat sen auki. Lähtivät minun perään, kun eivät tajunneet että olin suihkussa enkä mennyt sen pidemmälle

No, Lakuhan ei kovin pitkälle liikkunut, istui kiltisti oviaukossa, mutta ne kaksi suharia Elmo ja Simo

Elmo näkyi pitkän hotellikäytävän toisessa päässä, mutta tuli samantien kun huusin sitä. Mutta Simosamperi oli juuri menossa ovelle, josta mennään kylpylänpuolelle! Onneksi siinä ei just silloin ollut ketään menossa tai tulossa eli ovi pysyi kiinni. Sain siis Simonkin ajoissa takaisin (ja huokaisin). Tosin näin jo sieluni silmin kun se olisi siellä jossain altaan reunalla ihmetellyt että "missä minun äiskä on" jos olisi päässyt livahtamaan avoimesta ovesta allaosastolle

Tuon jälkeen on kyllä tuplavarmistettu että hotellihuoneen ovi on varmasti kunnolla kiinni.