Eläinten myyntisivustoja?

Yleistä pulinaa lemmikeistä.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Eläinten myyntisivustoja?

ViestiKirjoittaja Valkosipulisilakka » 18.08.2023 17:07

Missä netissä nykyään on eläinten myynti-ilmoituksia? Lähinnä olisi hakusessa ne "muut lemmikit", eli ei kissoja, koiria, vaan lähinnä esim. matelijoita, jyrsijöitä jne. Olen koittanut esim. Herppi.netin kauppapaikkaa, mutta se ei taida olla toiminnassa. Muutenkin pitäisi ehkä löytää suoraan kasvattajien kotisivuilla, mutta miten sinne löytää? Plus että suuri osa ainakin myytävistä matelijoista lienee ulkomaista kasvatusta, joten kasvattajien yhteystiedoistakaan ei ole apua. Tori.fi on vähän turhan epämääräinen kauppapaikka, mutta muitakaan en löydä.
Valkosipulisilakka

Re: Eläinten myyntisivustoja?

ViestiKirjoittaja Iidis79 » 18.08.2023 18:49

Ei ole varsinaisesti mun aluetta, mutta muutama vuosi sitten googlasin noita akvaariotarvikkeita ja sellasten hakujen kautta löytyi sitten enempi näitä jotka myi akvatarvikkeita, kaloja ja matelijoita. https://www.reptilemaniacs.com/ tollanen esmes.
Jyrsijöitä olen löytänyt edelleen facen kautta ja torin ilmoituksista. Tori ei ole ihan mahdottomin kun katsoo ilmoituksen eikä tietenkään laita rahaa vaan suoraan vaan laittaa viestiä/soittaa ja kyselee. Sieltä vaan pitää löytää ne kunnolliset. Lemmikkikaupoista. Alan piireihin tutustumalla. Esim messuilta.
Iidis79

ViestiKirjoittaja Iidis79 » 18.08.2023 18:58

Sitten on näitä mun mielestä vielä villimpiä myyntipaikkoja netissä *myyntipalsta* *eläin* *ilmoitukset* kauppapaikat*
Toriin sentään pitää reksiteröityä. Noista muista en tiedä. Ihanteellisesti kaikki eläinten myynti pitäs olla vahvasti tunnistautumisen kautta.
Iidis79

ViestiKirjoittaja Kaktus2 » 22.08.2023 10:50

Eläinsuojeluyhdistysten sivut kannattaa katsoa myös. Usein niissä on erikseen 'muut eläimet' -osasto. Esimerkiksi Hesyllä on nyt useita kaneja ja yksi käärmekin näyttää olevan.
Kaktus2

ViestiKirjoittaja aunet » 22.08.2023 11:54

Kuopion löytöeläinsuojallakin oli ainakin joku aika sitten kaneja. Tänään katoin niin oli kanarialintu. Yksi kanakin oli kiinniotettuna, mutta ainakaan toistaiseksi ei ollut myynnissä, vielä pari päivää sitten käyskenteli jonkun pihalla vapaana, onneksi on hengissä.
aunet

Paluu Lemmikit