Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
miksi oi miksi kirjoitti:Työpaikan keittiössä ihmetyttää kaksi asiaa ja ei en kysy suoraan heiltä.
1. Työpaikalla kaikki juovat kahvia paitsi yksi ihminen joka juo teetä. Kaikki tietävät tämän, myös teenjuoja. Joka päivä kahvitauolla tämä teenjuoja menee keittiöön, ottaa hanasta 2-litraisen vedenkeittimen täyteen vettä ja kiehauttaa sen. Sitten ottaa siitä yhden 2 dl kupillisen ja kaataa loput pois. Sama seuraavalla kahvitauolla.
Joskus olen ystävällisesti laittanut vedenkeittimeen valmiiksi noin 5-6 dl vettä ja kiehauttanut sen hänelle valmiiksi, niin ei. Hän täyttää sen ensin täyteen ja kiehauttaa uudelleen täysinäisenä. Miksi? Onko tässä joku Juttu?
2. Miksi jotkut ihmiset lykkää haarukat, lusikat ym astianpesukoneeseen leveä osa alaspäin? Jonka jälkeen se on hyvin pian täynnä eikä siellä puhdistu yhtään mikään. Yäk.
miksi oi miksi kirjoitti:
2. Miksi jotkut ihmiset lykkää haarukat, lusikat ym astianpesukoneeseen leveä osa alaspäin? Jonka jälkeen se on hyvin pian täynnä eikä siellä puhdistu yhtään mikään. Yäk.
miksi huoltomiehet eivät vaivaudu kertomaan aikataulujansa?
Tiibetinhelmi kirjoitti:^ Just näin, tiukka linja!Ja toki on sellaisia ihmisiä kelle ei ole mitään väliä moneltako huoltoporukka tulee, ei koiranomistajia eikä työssäkäyviä. Joten toivotaan ymmärrystä meille koirallisille.
Mella M kirjoitti:miksi oi miksi kirjoitti:
Siis leveä osa alaspäin, eli se osa millä syödään ja varsi ylöspäin? Mä olen ainakin ymmärtänyt, että monet laittaa ne siksi niin päin, että kun kone on pessyt tiskit, niin ne on kätevä nostaa varresta pois, eikä tarvi sormila koskea siihen osaan millä syödään. Näin itsekin teen. Ja kyllä ne noinkin puhdistuu, tosin pitää vähän katsoa, ettei lusikat mene "lusikkaan" ja muutenkin että siellä on vähän erilaisia aterimia yhdessä lokerossa, etteivät ole limittäin.
ei ole totta kirjoitti:Mella M kirjoitti:miksi oi miksi kirjoitti:
Siis leveä osa alaspäin, eli se osa millä syödään ja varsi ylöspäin? Mä olen ainakin ymmärtänyt, että monet laittaa ne siksi niin päin, että kun kone on pessyt tiskit, niin ne on kätevä nostaa varresta pois, eikä tarvi sormila koskea siihen osaan millä syödään. Näin itsekin teen. Ja kyllä ne noinkin puhdistuu, tosin pitää vähän katsoa, ettei lusikat mene "lusikkaan" ja muutenkin että siellä on vähän erilaisia aterimia yhdessä lokerossa, etteivät ole limittäin.
Täysin epäloogista käytöstä, huonommalla pesutuloksella varmistetaan ettei kosketa puhtain käsin siihen osaan millä syödään? Onko joku oikeasti näin ylihygienikko? Miten sellainen saa lautaset pois astianpesukoneesta kun ei niihin voi koskea kun niihin tulee ruokaa jota syödään? Tai lasit, ettei tule koskettua lasin reunaan joka tulee suuta vasten juodessa? Voi elämä taas.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa