Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Silti koiraihminen kirjoitti:Tällä palstalla!Vaikka rakastan eläimiä ja olen omistanut mm. koiria koko ikäni, en jaksa puhua vaikkapa koiraroduista. Ulottuu niinkin pitkälle, etten lenkillä ollessakaan pidä yhtään siitä, että ihmiset alkaa kysellä koirani rotua tms.
Vieras kirjoitti:Pidän elämässä ihan perusasioista: siitä että on lämpimät, ehjät, puhtaat ja käytännölliset vaatteet, ravitsevaa ruokaa, mukava harrastus, hengenravintoa, oma koti, auto, jolla pääsee pisteestä A pisteeseen B, lähellä on luontoa, voin ruopsutella ja rakentaa pihaa paljain käsin ja lyhyin kynsin jne. Olen täysin ulkona kaikista trendeistä, muodista, tuotemerkeistä, kauneudenhoidoista (ripset, kynnet, ihonhoidot, hiukset) jne. Minulle ne itsessään eivät merkitse yhtään mitään.
Valkosipulisilakka kirjoitti:Kaikessa mikä liittyy ruokaan ja ruoanlaittoon. En ikinä avaa sellaisia "Mitä nyt lasissa ja lautasella"-ketjuja. Syön elääkseni, mutta ei minua juuri kiinnosta, mitä syön. Saati että kiinnostaisi lukea tai kuulla toisten syömisistä! En tietenkään myöskään kerää reseptejä tms. Voisin ihan ongelmitta syödä samaa ruokaa joka ikinen loppuelämän päivä tai vaikka elää pelkillä vitamiinipillereillä.
Vieras kirjoitti:^ ja ^^ Ja minä taas päinvastoin. Kaikki työkaverit, yli 10, syövät lounastauolla eineksiä, vertailevat mitä kukakin kaupasta löysi. Muusia ja lihakastiketta, jotain kiusauksia tai kaupan hyllyllä pari viikkoa ollutta keittoa, kuka mitäkin. Mä en pystyisi! En kuitenkaan pidä ruuanlaitosta, se on pakkopullaa. Mutta todellakin pakko, koska on se kuitenkin parempaa kun ne einekset.
Mutta ei muakaan "Mitä nyt lasissa ja lautasella"-ketjut kiinnosta enkä tajua miten ketään kiinnostaa. Tai "mitä teet tänään". Vieraista ihmisistä.
Valkosipulisilakka kirjoitti:Kaikessa mikä liittyy ruokaan ja ruoanlaittoon. En ikinä avaa sellaisia "Mitä nyt lasissa ja lautasella"-ketjuja. Syön elääkseni, mutta ei minua juuri kiinnosta, mitä syön. Saati että kiinnostaisi lukea tai kuulla toisten syömisistä! En tietenkään myöskään kerää reseptejä tms. Voisin ihan ongelmitta syödä samaa ruokaa joka ikinen loppuelämän päivä tai vaikka elää pelkillä vitamiinipillereillä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa