Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
smörgen kirjoitti:Ensimmäisenä tulee mieleen, että mitä sinä saat siitä suhteesta? Kuulostaa sellaiselta, että itse lähtisin lasten kanssa lätkimään. Juokoot rauhassa.
Vieras kirjoitti:"Jotenkin tuntuu, että monet miehet kestävät sitä tylsää arkea kunhan pääsevät välillä kavereiden kanssa ryyppäämään. Ne kaverit, hauskanpito ja alkoholi on pyhä kolminaisuus ja lähes kaikki sen ulkopuolella on pelkkää velvollisuuksista huolehtimista (mm perhe ja parisuhde)."
Tuli mieleeni, paljonkohan tällaisessa vaikuttaa niiden perheettömien kavereiden asenne ja käytös perheellistä kohtaan? He eivät välttämättä ymmärrä ja hyväksy ollenkaan että perheellisellä on nyt muutakin elämää ja velvollisuuksia, vaan pitäisi vaan mennä ja rällätä kuten ennenkin ja sieltä voi tulla hirveää painostusta. Oma mieheni lopetti minut tavattuaan/perheen perustamisen jälkeen ryyppyreissut velipuolensa kanssa, koska ei vaan halunnut sellaista enää. Ne reissut oli sekopäisiä.
Sen sijaan että velipuoli olisi ymmärtänyt tilanteen, hän alkoi siellä täällä puhua kuinka minä olen niin saatanan mustasukkainen ja pirttihirmu, etten päästä miestäni enää yhtään mihinkään ja miesparka kärsii vankilassaan.. Soitteli meille sitten öisin julmetussa humalassa ja haukkui minua mitä törkeimmin. Välit velipuoleen on nyt täysin poikki ja lopullisesti.
Mutta aloittajalle sanoisin että alkaisin järjestää eroa. En olisi tuollaisen miehen kanssa, en.
Dacrest kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että monet miehet kestävät sitä tylsää arkea kunhan pääsevät välillä kavereiden kanssa ryyppäämään. Ne kaverit, hauskanpito ja alkoholi on pyhä kolminaisuus ja lähes kaikki sen ulkopuolella on pelkkää velvollisuuksista huolehtimista (mm perhe ja parisuhde).
Ei tietenkään kaikilla, mutta yllättävän monella.
Kissimyyr, yhä kirjoitti:Täytyy sanoo etten tunnista Tigerin maailmankuvaa, en tunne ketään aikuista jolle kaverit ja viina menee perheen ohi, vai puhutaanko me jostakin kakskymppisistä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa