Aaargh long shot mutta ei kenelläkään satu olemaan trimmeriä Moser 1250? Ostin sellaisen, ja siis aivan käsittämättömän toimiva peli, miksi ihmeessä olen vuosikaudet koittanut tulla toimeen jollain halpiksella. Tuo on ihan eri maailmasta. Trimmasin isomman partiksen (se näyttää nyt variksenpelätiltä, mutta onpahan korvat ja kaula takuttomat), ja sitten piti siirtyä pieneen ja öljytä terä niiden välissä. Sain terän irti pienen taistelun jälkeen, mutta en saa sitä takaisin vaikka päälläni seisoisin. Netistä löytyy kyllä hieno video, jossa se vain painetaan paikalleen.

No ei onnistu. Ei mitenkään.
Tuo on hankittu Peteltä, mutta niiden kaupasta on aivan turha kysyä neuvoa, siellä on oikein asiakaspalvelun kukkasia töissä. Yritin ostaa edelliseen trimmeriin terää, ja sanoin että pitää olla tämä merkki ja malli, mutta en tiedä pitääkö olla harva vai tiheä. Ojensivat minulle jonkun terän ja sanoivat että ota tuo, ja olin vähän että niinno tuo ei kyllä käy siihen koneeseen varmaan kun on eri malli... Sitten löytyi oikea malli hyllystä, mutta myyjä sanoi että niin näitä on harvoja ja tiheitä, kumman haluat. Sanoin että sitähän minä yritin tässä kysyä, että ajattelin jos tietäisitte, johon vastaus oli että "ei me täällä tuollaisia tiedetä". No ei sitten.
Kerran halusin varata kaikille neljälle kynsienleikkuun, ja ajattelin että soitan sen takia että nettivarauksessa pystyy ottamaan vain yhden. Soittelin puoli päivää eikä vastattu, ja sitten lähdin käymään. Siellä tiuskaistiin että "ei me mihinkään puhelimeen keritä vastailemaan". Ei sitten.
Ja kun sain ne neljä koiraa kynsienleikkuuseen paikanpäälle, niin meidät yritettiin tunkea huoneeseen jossa oli jo yksi koira trimmipöydällä. Nämä eivät varsinaisesti ole ystävällisiä vieraille koirille, mitä ei missään vaiheessa edes kysyttykään, ja kun yksinäni pitelin kaikkia neljää niin ei ollut ihan helppoa. Siinä vieressä oli toinen huone, jossa ei ollut ketään. Lopulta kynsienleikkaaja totesi, että ehkä me kuitenkin mennään tuonne toiseen huoneeseen. No daa.