Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:Kaikki rokotukset olen ottanut mitä olen saanut ja suositellut muitakin ottamaan. Ei siis liity siihen. Mutta kolmas suruviesti tälle viikolle tuli äsken niin pysäyttää etenkin kun kaikki olleet perusterveitä.
Olisi kiva keskustella asiallisesti ilman vittuilua. Jos ei Mella M siihen kykene niin voi jättää vastaamatta. Ei nämä suruviestit hauskoja ole olleet, monta lasta jäänyt vaille vanhempaa.
Vieras kirjoitti:Tuon ikäisille niitä äkkikuolemia nyt vain alkaa pikkuhiljaa tulemaan. Harva 20v lähtee sairaskohtauksella tästä maailmasta, kun taas 5-kymppisissä niitä on jo selvästi enemmän. Olen pannut merkille että joko se on syöpä tai äkillinen sairaskohtaus johon porukka yli nelikymppisinä lähtee.
Miehiä muistan jo lapsuudestani saaneen aivoverennvuodon ihan ykskaks yllättäen. Kaveripiirissäkin kahdella lähti isät kasarilla kun oltiin alakolussa vielä, ja molemmilla aivoverenvuoto. Teininä myös parilta tutulta kuoli isä tuohon. Juurikin noita 40v eteenpäin.
Urheilulliselta alakoulu kaverilta lähti vuosi pari sitten henki sydänkohtaukseen lenkillä, reilu nelikymppinen hänkin. Naapurin isäntä sai sairaskohtauksen lumia kolaillessaan tuossa 5v sitten, 5-kymppinen oli hän.
Tässä nyt muutaman vuosikymmenen muistelut aiheesta.
Vieras kirjoitti:En ole minäkään aloittaja enkä nimim. ”huomattu”.
T: ketjun 4. viestin kirjoittaja
Ihmettelen vain miksi pillastutaan tästä keskustelusta??Asiallinen aloitus.
Mella M kirjoitti:Aloituksessa on kaikki tyypilliset trollijutun ainekset. Kuolemat ovat tosiaan yllättäviä ja sattuneet nimenomaan tutuille, koska se tekee tarinasta uskottavamman. Ja sitten vielä lehdissäkin ollut paljon juttuja (tosin tätähän ei nyt haluttu todentaa, yllätys). Ja sitten vielä tutulla ihan sama tilanne (jestas miten huolestuttavaa). Lopuksi vielä kylvetään pieni epäilyksen siemen, että onko nämä nyt sattumaa, jotta lukija alkaisi huolestumaan, että mitä ihmettä tässä voisi olla takana. Ja jos joku uskaltaa epäillä, niin uhriudutaan, hyökätään kimppuun ja aletaan syyttelemään, että joku kehtaa epäillä kun on suru-uutiset ja kaikki.
Mä en yhtään jaksa, että tällaisena aikana kun ihmisillä on muutenkin huolta ja murhetta, niin jotkut pelle yrittää kylvää yhä lisää epävarmuutta ihmisiin. Yrityshän on vain saada ihmiset epäilemään omia päättäjiään ja kaikkia niitä systeemejä, jotka on rakennettu pitämään huolta ihmisistä. Sitten kun epäluulo on hyvin itänyt, niin ihminen on helppo aivopestä uskomaan lisää ja lisää paskaa ja lopulta vastustamaan kaikkea, mitä tulee viranomaisten taholta.
Toinen aihe mikä palstalla on nyt aika samasta kynästä on tämä sukupuolettomuus keskustelu. Siinäkin on tarkoitus vain kärjistää asioita. Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä kohtaan on jo noussut vastaliikettä (vaikka kehitys on ollut myös positiivista) ja sitä halutaan nyt vahvistaa. Tämä liike on ihan kansainvälinen. Jenkeissä on menty jo tosi pitkälle. Raukkamaista ja idioottimaista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa