Jos mä laitan tuon Aijaa.com- ohjeen kirjoitettuun versioon:
1. ota toiselle välilehdelle
https://aijaa.com/tai jos puljaat kännyn kanssa, niin suoraan se sitten
2.klikkaa kohtaa
valitse tiedostot
3. menee usein suoraan oikeaan kohtaan eli tietokoneen/jonkun härpäkkeen kuviin, minulla se vei nyt tuohon kohtaan....

4. siitä sitten kuvaa valitsemaan ja ensin toki oikea kansio, missä nyt kukin kuviansa pitää. Mulla erilliskuvia ja kansioita, kesäkuu 2022 jne. Eli klikataan oikea kuva ja alalaidasta sana
avaa
5.paina sinistä isoa laatikkoa
lataa
6. odota hetki, kuva latautuu
7.kuvasi tuli nyt näkyviin, eikö?
8.kuvan alapuolella on erilaisia juttuja: kohta A, B ja C tässä kuvakaappauksessa:

A= kynää painamalla voi muokata kuvan mukana tulevaa rimpsua, katso vas. reuna. Minulla siinä lukee IMG 3245 mutta siinä voisi olla vaikka Umacin kuvat eli oikea risimänimeni jota en halua näkyviin. Usein siinä on jumalattoman pitkä numerosarja, kännyissä ainakin, ja sen voi siis poistaa tai vaihtaa, vaikka sanaan kukka.
B= näyttää katsomiskerrat, kuvaan tulleet klikkaukset
C=
kuvakoodit on tärkeä kohta, siitä saat niitä vaihtoehtoja ja osoitteita kuvaan ja niitä siis tarvitset liittääksesi kuvan tänne!
8.tässä kuvakopio kuvakoodeista ja selityksiä:

-jokaisen rivin oik. reunassa on sininen laatikko jota painamalla ko. rivin "nettiosoite" jää sinulle hiireen kopioksi
-valitse siis haluamasi rivi, paina sinistä nappia ja keskelle lävähtää ruutu jossa selostus tapahtuneesta, paina ok
-pomppaa takas tälle palstalle, esimerkiksi siis, ja paina liitä vastauslaatikkoon'
Itse olen tässä vastauksessani käyttänyt vain kohtaa Foorumille (pieni) joka tekee noita kantti kertaa kantti pieniä kuvia jotka AUKEAVAT kyllä isommaksi kun niitä malttaa klikata! En ole muokannut osoiteriviä yhtään vaan koko rimpsu tähän vain...
Ruvetkaa kokeilemaan vain! Vaikka tämän ketjun jatkoksi. Kännyohjeet on liki samanlaiset, kännyllä on vain puljattava myös eri välilehdillä ja kännyn galleriat on erinäköisiä, tietsikan näkymä on minulle mieleisempi mutta molemmat on opeteltava, imo.
Nyt aamupesulle, palaan taas kurkkimaan miten onnistuitte! Oikein hyvää elokuun alkua kaikille!