Mä taas en koskaan käytä rahaa "hömppään", hierojalla tai jalkahoitajalla esimerkiksi en ole käynyt ikinä

Koitan pitää huolen, että kaapissa olisi aina yksi tuoksu, mutta siinä riittää että on vaikka Prismasta ostettu. Eikä niin vanha että haisee jo kitkerältä.
Sisustusjuttuja ostan harvakseltaan. Ennen koronaa tuli käytyä kirpputoreilla, ja sieltä löytyi usein jotain kivaa ja edullista "turhuuttakin", eli vaikka tauluja tai vastaavaa. En kuitenkaan koskaan ole tykännyt siitä, että olisi nurkat väärällään tavaraa.
Sisustusmaku sitten taas on muuttunut vuosien myötä, sen mukaan olen voinut laittaa vanhaa kiertoon ja ostaa uutta. Puhutaan tosin hyvin pienistä määristä. Mutta jos vaikka remontin myötä on halunnut esimerkiksi tyyliin sopivan peilin, niin olen ostanut.
Astioissa en kerää mitään tiettyä sarjaa, mutta jos löydän jotain aivan ihanaa, kuten juomalasit tai lautaset lempivärissä, niin olen ostanut ja laittanut vanhat ikealaiset värittömät kiertoon. Paljoa en silti ole valmis maksamaan, kauneimmat lautaset olen löytänyt kirpputoreilta. Ja nyt kun en koronan jälkeen ole kirppiksillä käynyt, ei ole tullut osteltuakaan.
Järki on kuitenkin siinä mielessä aina mukana hankinnoissa, että en esimerkiksi ostanut aiiivan ihanaa ja meille täydellisesti sopivaa nojatuolia vaikka olisin halunnut, koska tiesin ettei siinä tulisi kuitenkaan istuskeltua. Koska makaan aina mieluummin sohvalla, jos katson telkkaria, jne.