Diili

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Diili

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.04.2023 19:15

Tv-Diilistä ei ollut ketjua. Te jotka olette seuranneet, mitä mieltä? Kuka on suosikki, kuka vähiten sellainen? Suuni jäi auki, kun tänään ei tippunut Emmi. Wtf.
Vieras

Re: Diili

ViestiKirjoittaja Umac » 19.04.2023 03:15

Minulla ei olisi normaalisti tähän mitään lisättävää kun en ko. sarjaa katso mutta eilen näin sattumalta osan tuosta jaksosta. Sanoin 5min Emmiä katsottuani puolisolle, että minulla on hänestä huonot fibat. Eihän sitä oikeassa elämässä tee mitään johtopäätöksiä jonkun tv-tuotannon perusteella vaan pyrkisi tutustumaan ihmiseen paremmin jos hän olisi työ- tai vapaa-ajan kaveri. Mutta se fiilis siis minulle tuli ja yhtään mitään muuta en ole ko. sarjasta katsonut tänäkään vuonna.
Enkä mieti sitä, että oli Herlevin puoliso sillä ihmiset olivat ihan pimeitä tuomitessaan kahden aikuisen yhdessä olon. Vaan ihan tuon yhden ohjelmapätkän perusteella.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja aunet » 19.04.2023 07:15

Oon katellu ohjelmaa juu, vaikka lähtökohtaisesti en tykkää kisoista joissa osallistujat ei oo samalla viivalla. Mutta viihdettähän tuo on ja eniten kiinnostaa noi erilaiset tyypit. On kovia itseään kehujia ja mitään tulosta ei silti synny, ja sitten tuo Emmi. Jollain ihme säälikauneuspisteillä jatkoon pääsi. Tai sitten tosiaan viihdearvon takia toisia roikotetaan loppuun saakka.
aunet

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.04.2023 22:44

Nythän se Emmi sitten sai potkut. Ihme että nyt vasta. Minulle kaikki kilpailijat on uusia, en tiedä esimerkiksi mistään Herleveistä eikä kiinnosta, kun eivät tässä kisaa. Mutta se toisen joukkueen mies joka tänäänkin oli pomona, ihan käsittämättömän itseriittoinen tyyppi! Olisiko seuraava putoaja.
Akissa häiritsee niinkin merkityksetön seikka, että tuo mieleen Pikku-Mikon.
Wenla ärsytti alkuun, mutta onkin melko tehokas tapaus! Instagramiaan kun katselin niin poikansa on niin Wenlan näköinen että harvoin näkee. Suloisempi tosin.
Vieras

ViestiKirjoittaja Mella M » 24.04.2023 23:15

Mä katson sarjaa Ruutu+ palvelusta, niin olen nähnyt jo ensi viikon jakson. En toki sano siitä mitään paljastavaa, mutta pitää olla kieli keskellä suuta aina, ettei spoilaa mitään. No, ehkä kommentoin vaan yleisesti, että en todellakaan tajua miksi aina alan tätä seuraamaan, koska tämä on musta aivan kauhea ohjelma. Ensinnäkin Jaajo on minusta jotenkin ikävä tyyppi samoin Noora. Ainoa, josta Diilin porukassa jotenkin tykkään on Toni. Ja sitten koko ohjelman idea. Hakea Jaajolle operatiivista johtajaa. Onko Diilistä voittaneet koskaan olleet Jaajolla oikeasti missään töissä tai jos ovat, niin kuinka kauan? Mulle on välittänyt kuva, että kisa on ihan vain lavaste Jaajon imagolle ja kaikki muu on kuplaa ja jos oikeasti onkin koitettu tehdä töitä yhdessä, niin niistä ei ole tullut mitään, koska työskentely Jaajon kanssa syystä tai toisesta ei vain onnistu. Ja silti mä katson tätä. No varmaan lähinnä siksi, että musta on kiva seurata, että miten noilla ihmisillä menee, millaisia tyyppejä siellä (siis kilpailijat) on ja miten joka kaudelle on saatu aina mukaan pari tyyppiä, joilla on aivan valtavat luulot itsestä, ja jotka onneks putoaakin yleensä melko alussa.

Mitään varsinaista suosikkia mulla ei ole, yleensä voittajan on arvannut jo parin ekan jakson jälkeen, niin ainakin parina edellisenä kautena, mutta nyt mulla ei ole selkeää ennustetta.
Mella M

Paluu Rekisteröimättömät