San Franciscoon: lennot, nähtävyydet ym.

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

San Franciscoon: lennot, nähtävyydet ym.

ViestiKirjoittaja Matkakuume » 16.02.2023 12:26

Suunnittelen reissua jenkkeihin syyskuulle ja lento olisi San Franciscoon jossa olisi tarkoitus olla päivä tai kaksi.

Suoria lentoja sinne ei ole ja vaihdot jenkeissä näyttävät olevan pääasiassa Los Angelesissa, Dallasissa tai Chicagossa. Onko kokemuksia lennon vaihtamisesta noissa paikoissa?
Kaikki ovat kuitenkin todella isoja lentokenttiä eli aikaa varmaan kannattaa varata mieluummin enemmän kuin vähemmän etenkin jos joutuu vaihtamaan terminaalia. Onko
kokemuksia kuinka helppo noilla kentillä on liikkua paikasta toiseen ja paljonko aikaa kannattaa varata?

Nähtävyyksistä tietysti Golden Gate ja Alcatraz mutta mitä muuta? San Franciscossa on käsittääkseni mahdollista ja näppärääkin liikkua ihan kävellen mutta Cable car pitää
tietysti kokeilla.

Hotellit siellä on varsin kalliita ja olen katsonut majoitusta läheltä Union Squarea, suosituksia?

Kaikki vinkit tervetulleita.
Matkakuume

Re: San Franciscoon: lennot, nähtävyydet ym.

ViestiKirjoittaja Mea » 16.02.2023 13:28

Minä olen lentänyt San Franciscosta Suomeen ysärillä, Chicagon ja Frankfurtin kautta. Chicagon kenttä oli tosiaan toooodella iso ja terminaalien välit pitkiä. Varaisin aikaa hurjasti, en nyt osaa tunteina sanoa. Koko matkaan meni kahdella vaihdolla 24 tuntia eivätkä matkatavarat pysyneet kyydissä mukana. Kolmatta lentokoneateriaa syödessä alkoi jo lievästi v*ttaa. (En ollut lomamatkalla eikä tarvinnut maksaa lentoja itse.)
Mea

Paluu Rekisteröimättömät