Lähi-Tapiolan Lemmikkihelppi?

Yleistä pulinaa lemmikeistä.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Lähi-Tapiolan Lemmikkihelppi?

ViestiKirjoittaja msk » 14.02.2023 17:27

Jotenkin tuntuu että on ihan ns. "haistanpaska"-juttu?
Ei ole ilmaisia lounaita.
Kokemuksia?
https://www.lahitapiola.fi/henkilo/vaku ... ikkihelppi
You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.

C.S Lewis
msk
Ketomummo

Re: Lähi-Tapiolan Lemmikkihelppi?

ViestiKirjoittaja Mella M » 14.02.2023 23:09

Mä en nyt ehkä tajunnut tuota "ei ole ilmaisia lounaita" kun eihän tuo ole ilmainen palvelu. Itsellä oli tuo sama palvelu ihan omalla elllillä, toki vähän eri kellonaikoina. Osa neuvoista oli sellaisia, että niistä ei tarvinnut erikseen maksaa ja osa oli hinnoiteltu.
Mella M

ViestiKirjoittaja Fran » 14.02.2023 23:41

Miksi sulla on se käsitys, että tuo on "haistanpaska"-juttu?

Agrian eläinvakuutuksissa on eläinlääkäripalveluiden osalta ilmainen Vet guide -sovellus. Maatiaiskissalle hinta näytti olevan puolet Lähi-Tapiolan hinnasta. Vaikka Agrian omavastuu on korkeampi niin sen mahdollisen maksamisen jälkeenkin se on halvempi.
Fran

ViestiKirjoittaja msk » 15.02.2023 08:01

Ajattelin omalta kohdaltani.
Yhdellä kaverilla on, ja kehui eilen Facebookissa hyväksi.
Ne asiat vaan minkä vuoksi oli sinne ottanut yhteyttä olivat sellaisia että en olisi itse sellaisten takia tuollaiseen soittanut.
Siitä lähdin miettimään että miten hyvä tai tarpeellinen juttu on.

Kaveri siis piti juttua tosi hyvänä ja oli soittanut sinne kun
-kissa oli raapaissut toisen kissan nenää
-koiralla oli ollut ripuli
Ja joku kolmas samantasoinen juttu.

Nuo ovat, anteeksi nyt vaan, omasta mielestäni ihan "haistanpaska" juttuja. Pystyy itse hoitamaan, ja jos sitten tarvitsee lähteä näyttämään eläintä eläinlääkärille niin osaahan sen nyt itsekin arvioida. Tai sitten soittaa päivystävälle eläinlääkärille ja kysyy.
Ja edelleen, ajattelen asiaa omalta kannaltani.

Kuulisin mielelläni muitakin kokemuksia, että minkälaisiin asioihin noista (oli sitten minkä vakuutusyhtiön tahansa) lemmikkihelpeistä on ollut jotain konkreettista hyötyä?
You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.

C.S Lewis
msk
Ketomummo

ViestiKirjoittaja Umac » 15.02.2023 08:13

En tunne noita yhtään mutta palvellee ns. uudemman polven omistajia joilla ei ole kokemuspohjaa ja kokevat epävarmuutta?
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja Mella M » 15.02.2023 09:34

Ihmiset on erilaisia ja heillä on erilaisia kokemuksia ja osaamista. Jos on vaikka ensimmäinen koira tai kissa, niin ei sitä tuosta noin vaan osaa välttämättä itse kaikkea ratkoa tai ajatella. Asiat voi olla vähän erilaisia jos miettii, että kaikki ei ole niin tietäviä kuin itse.
Mella M

ViestiKirjoittaja Fran » 15.02.2023 10:06

Eihän palvelua hölmöjen asioiden takia käyttävä asiakas tee itse palvelusta huonoa.
Fran

ViestiKirjoittaja msk » 15.02.2023 10:40

Umac kirjoitti:En tunne noita yhtään mutta palvellee ns. uudemman polven omistajia joilla ei ole kokemuspohjaa ja kokevat epävarmuutta?

Varmaankin.
You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.

C.S Lewis
msk
Ketomummo

ViestiKirjoittaja Mella M » 15.02.2023 14:14

Mun kaveri on eläinlääkäri ja toisella on oma elli asema. Kyllä mä välillä niiltäkin kyselen, kun siihen on ihan lupa, että saa häiritä työasioissa. Jos ei olis tuota väylää, niin varmaan käyttäisin tuollaista whatsapp palvelua joskus. Vähän jopa ärsyttävää, että jos joku omasta mielestään selviää ilmankin, niin se on heti ihan paskaa. Luulen, että palvelu on myös siksi, että se a) vähentää ell asemien puhelimen soimista ja b) myös ilmaisia neuvoja joita varmaan johonkin rajaan asti annetaan ihan mielellään, mutta ei jatkuvasti.

Onhan ihmispuolellakin tällaisia palveluja. Vissiin ihan pskaa nekin ja se vaan pitää itse osata tietää, että koska lääkäriin.
Mella M

Paluu Lemmikit