Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

MJK kirjoitti:Katson vain kandeja. En pysty katsoon noita ulkomaalaisia kun minusta ne on jotenkin niin karuja eikä aina niin eläinystävällisiä ne hoitotoimenpiteet![]()
En tiedä, jotenkin tulee vain niin paha mieli katsoa niitä. Oikeastaan sen jälkeen lopetin kokonaan katsomisen kun jossain ohjelmassa tuli klinikalle husky jolla oli muistaakseni etujalat ihan tyngät eli pääsi vain jollain lailla ryömimällä liikkumaan.... teki niin pahaa että oksettiJa siis sitä pidettiin vaan lemmikkinä, ei tullut lopetukseen.
Ehkä olen aivan liian herkkä mutta....
Yukonin eläinlääkärissä oli koira, joka oli ollut tulipalossa ja jolla oli todella pahat palovammat ja oli käärittynä siteisiin monta kuukautta (vai kauemmin?). Näytti muumiolta. Tätä sitten hoidettiin kalasta tehdyillä ihosiirteillä.
Kyllä se taisi ihan kuntoon tulla, mutta kyllä tuossa mietti lähtisikö itse vastaavaan. Hoidon hinta oli varmasti ruhtinaallinen
MJK kirjoitti:Yukonin eläinlääkärissä oli koira, joka oli ollut tulipalossa ja jolla oli todella pahat palovammat ja oli käärittynä siteisiin monta kuukautta (vai kauemmin?). Näytti muumiolta. Tätä sitten hoidettiin kalasta tehdyillä ihosiirteillä.
Kyllä se taisi ihan kuntoon tulla, mutta kyllä tuossa mietti lähtisikö itse vastaavaan. Hoidon hinta oli varmasti ruhtinaallinen
Mä mietin ensimmäisenä koiran mahdollisia kipujaOsataanko kipulääkitystä antaa tarpeeksi.....voin vain kuvitella, että kuinka kivuliaita tuollaiset palovammat on.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa