Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Helmi* kirjoitti:Hyvä kuulla, että kaikille löytyi sopivat kodit. Missasin tuon, mutta eiköhän se uusintana tule muutamaan kertaan.

Umac kirjoitti:Nyt kun katsoin kakkosjakson niin päällimmäisenä minä mietin rouvaa jolla oli kissat ja puolivuotias villis. Villis käyttäytyi hyvinkin hillitysti lyhyessä pätkässä kissojen kanssa mutta koti oli stressaava kissoille koska koira "ei malttanut edes nukkua eikä antanut kissojen olla". Se on just niin, nuoret koirat eivät ilman ohjausta ala olemaan jotain automaattisesti.
aunet kirjoitti:Minä kirjotin kaikkiin kauppasopimuksiin etuosto-oikeuden itselleni.
msk kirjoitti:Umac kirjoitti:Nyt kun katsoin kakkosjakson niin päällimmäisenä minä mietin rouvaa jolla oli kissat ja puolivuotias villis. Villis käyttäytyi hyvinkin hillitysti lyhyessä pätkässä kissojen kanssa mutta koti oli stressaava kissoille koska koira "ei malttanut edes nukkua eikä antanut kissojen olla". Se on just niin, nuoret koirat eivät ilman ohjausta ala olemaan jotain automaattisesti.
Samaa mietin. Mutta en ala arvostelemaan kun en tiedä. Ei se edelleenkään ole häpeä myöntää että ei pärjää.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa