Joko tankkaat Teboililla?

Täällä kaikki voivat halutessaan pulista anonyymisti.

Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Joko tankkaat Teboililla?

ViestiKirjoittaja ohi ajellut » 18.01.2023 08:22

Otsikko tahallaan tuollainen kun hämmästyttää joidenkin ajatusmaailma.
Eli te jotka lopetitte Teboililla tankkaamisen sodan alettua, oletteko palanneet Teboilin asiakkaaksi? Ajan päivittäin Teboilin ohi ja tässä talven aikana asemalla on alkanut näkyä tankkaajia ihan joka kerta, välillä useitakin. Pitkään asema oli täysin hiljainen, ettei siellä viikkoihin nähnyt ketään. Töissä asiasta mainitsin niin yksi henkilö totesi että kyllä hän "nyt jo siellä tankkaa" vaikka ei sotaa hyväksykään. Niin että aika aikaansa kutakin ja kyllähän sitä "nyt jo" voi asiakkaaksi palata?! Okei. Eikä selityksenä ole sekään että olisi halvempaa, kun 500 metrin päässä on toinen asema jossa aina sama hinta. Jotain alekortteja tietysti voi olla vaikka ainakin moni yhteistyökumppani irtisanoi ale-sopparin sodan alettua.
Minä en Teboililla tankkaa koskaan enää.
ohi ajellut

Re: Joko tankkaat Teboililla?

ViestiKirjoittaja Hovarontti » 18.01.2023 08:42

No eihän Teboil tätä sotaa ole aloittanut, ei se näiden kotimaisten yrittäjien vika ole. Tässä vähän niinkuin rangaistaan väärää tahoa. Moni Teboil on muuttanut uuden merkin alle, juuri tämän asiakas kadon vuoksi.

Tankkaan Teboililla, pari kylmäasemaa sopivasti työmatkan varrella ja niihin on alennuskortti. Jos nyt muuttavat toisen nimen alle, niin tankkaan sitten sen toisen nimen alla, koska niiden sijainti on juuri sopivasti matkan varrella, ilman että tarvitsee kurvailla reitiltä syrjään.
Vähän höpsähtänyt hoffi mamma
Hovarontti

ViestiKirjoittaja msk muualta » 18.01.2023 08:46

Tankataan siellä mistä halvimmalla saa. Puhelimessa on sellainen appi josta voi katsoa lähipaikkojen polttoainehinnat.
Mies tankkaa meillä aina molemmat autot, joten en osaa sanoa missä yleensä käy tankilla.
msk muualta

ViestiKirjoittaja Mea » 18.01.2023 09:05

Teboil on ainoa asema joka on matkan varrella, joten tankkaan siellä. En ala periaatteen takia tekemään mutkaa. Mutta en ihan ymmärrä nyt "jo" -asennettakaan, jos on kerran päättänyt olla tankkaamatta.
Mea

ViestiKirjoittaja kuvatus » 18.01.2023 09:15

Minulla ei ole mitään yrittäjäparkoja vastaan, sääliksi käy, mutta en vaan pysty tankkaamaan niissä. Ei kertakaikkiaan, tekee niin tyrkin Venäjän vuoksi.
There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle. ~ Albert Einstein
kuvatus

ViestiKirjoittaja smörgen » 18.01.2023 09:40

En tankkaa Teboililla. Olen suosinut kotimaisessa omistuksessa olevia ketjuja kyllä jo ennen Ukrainan sotaa.
Pitäiskö lähteä jumpalle vai skumpalle
En v*ttu tiiä
smörgen

ViestiKirjoittaja Kissimyyr6 » 18.01.2023 09:53

No en. Ei kiinnosta lihottaa Putinin sotakassaa. :roll:
Kissimyyr6

ViestiKirjoittaja Umac » 18.01.2023 11:10

En tankkaa muutenkaan Tebarilla, ei siis liity sotaan mitenkään.
Jotkut firmat siirtyneet hitaasti sieltä pois, mies sai juuri tänään uuden kortin uuteen paikkaan eli sillä isolla toimijalla meni lähes vuosi vaihtaa paikkaa. Asia joka on siis itsestä riippumatonta.
Jos elämä ei sinua ravistele...
(Harri Gustafsberg)
Umac

ViestiKirjoittaja Titaanijäärä » 18.01.2023 11:24

En. Toki säälittää niiden yrittäjien puolesta jotka sinänsä on tilanteeseen syyttömiä, mutta kun ei kiinnosta "veribensaa" ostamalla rahoittaa Venäjän sotakalustoa...
Titaanijäärä

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.01.2023 11:34

Tankkaan Nesteellä,st1:llä tai Teboililla, missä nyt sattuu halvinta olemaan. Nuo kolme löytyvät sillä tavalla kätevästi että pääsee näkemään jokaisen hinnan ennen ostopäätöstä.
Vieras

ViestiKirjoittaja aunet » 18.01.2023 12:17

Ennen tankkasin aina ja tankkaisin edelleenkin, mutta ei ole lähimaillakaan teboilia. Muutenkin asioisin mielelläni sisällä huoltoasemalla jos sellainen olisi edes siedettävän matkan päässä.
aunet

ViestiKirjoittaja Helmi* » 18.01.2023 12:59

Tankkaan pääosin lähimmällä pisteellä joka ei ole Teboil.
Helmi*

ViestiKirjoittaja Fran » 18.01.2023 13:29

Ennen tankkasin lähes aina ABC:lla. Viimeiset kuukaudet oon tsekannut Tankille-sovelluksesta halvimman paikan reitillä, mutta Teboilin hinnat on edelleen piilotettuna. Eli ei, en edelleenkään tankkaa Teboililla.
Fran

ViestiKirjoittaja Hurtta » 18.01.2023 18:56

En.
Mökkimatkalla usein se edullisin olisi tb, mutta ei mene meiltä rahaa Venäjälle.

Eikä myöskään voiteluöljyihin.
Every loaf of bread, is a tragic story of a group of grains that could have become whiskey, but didn’t.
Hurtta
Kukka**ttutäti

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.01.2023 19:21

Joko? En ole koskaan tankannut Teboililla.
Vieras

ViestiKirjoittaja Ehei » 18.01.2023 19:53

Lakkasin tankkaamasta Teboililla kun sota alkoi, enkä ole kertaakaan sen jälkeen tankannut.
Ehei

ViestiKirjoittaja msk » 18.01.2023 19:54

Fran kirjoitti:Ennen tankkasin lähes aina ABC:lla. Viimeiset kuukaudet oon tsekannut Tankille-sovelluksesta halvimman paikan reitillä, mutta Teboilin hinnat on edelleen piilotettuna. Eli ei, en edelleenkään tankkaa Teboililla.

Miehellä myös tuo Tankille-sovellus puhelimessa. Tankkaa siellä missä on halvinta. En tiennyt että Teboilin hinnat eivät siinä näy. Ei sitten ilmeisestikään tankkaa Teboililla.
You don´t have a soul.
You are a Soul,
you have a body.

C.S Lewis
msk
Ketomummo

ViestiKirjoittaja Darre » 18.01.2023 20:44

Mun normikulkureiteillä ei ole Teboilia eli ei mitään tarvetta siellä tankata. Yleensä tankkaan ShellExpressillä tai ABC:llä.
"Dogs are not our whole life, but they make our lives whole."
- Roger Caras
Darre

ViestiKirjoittaja Iidis79 » 18.01.2023 22:43

Vastaan vaikka mullei ole ollut autoakaan. Autollisena harvoin tankkasin teboililla. Kyllä sitä yleensä etsii sen lähimmän ja/tai halvimman ja teboil oli harvoin se. Se on vähän kaks piippunen juttu, ei ole oikein boikotoida suomalaisia yrittäjiä joilla nyt sattuu olemaan teboilin tuotetta, se kun ei ihan heti onnistu se tuotteen vaihto tai siitä kokonaan luopuminen. Ja kaikilla ei ole mahdollisuutta valita mitä boikotoi. Jos olisin autollinen niin varmaan kumminkin suosisin jotain Nestettä tai ABC:tä tai ST1:stä.
Huomasin joskus että isojen monikansallisten boikotoiminen on todella vaikeaa koska niillä on usein lonkeroita niin monessa. Eli samaa tavaraa eli merkillä.
Iidis79

ViestiKirjoittaja Fran » 18.01.2023 23:29

msk kirjoitti:
Fran kirjoitti:Ennen tankkasin lähes aina ABC:lla. Viimeiset kuukaudet oon tsekannut Tankille-sovelluksesta halvimman paikan reitillä, mutta Teboilin hinnat on edelleen piilotettuna. Eli ei, en edelleenkään tankkaa Teboililla.

Miehellä myös tuo Tankille-sovellus puhelimessa. Tankkaa siellä missä on halvinta. En tiennyt että Teboilin hinnat eivät siinä näy. Ei sitten ilmeisestikään tankkaa Teboililla.

Sieltä pystyy valitsemaan mitkä ketjut näkyy. Ennen mulla näkyi vain ABC, kun en juuri muualla tankannut, ja nykyään mulla näkyy kaikki muut paitsi Teboil.
Fran

ViestiKirjoittaja Vieras » 19.01.2023 04:04

En todellakaan tankkaa Teboililla, jotain periaatteita on pidettävä. Ikävä tietysti yrittäjille, mutta tilanne kun on mikä on, niin yhtään ropoja ei mene Ukrainan tuhoamiseen, saati mahdollisiin sodan laajentamisisvarantoihin muihin maihin. Ei puolta puupenniä.
Vieras

ViestiKirjoittaja msk muualta » 19.01.2023 11:18

Fran kirjoitti:
msk kirjoitti:

Sieltä pystyy valitsemaan mitkä ketjut näkyy. Ennen mulla näkyi vain ABC, kun en juuri muualla tankannut, ja nykyään mulla näkyy kaikki muut paitsi Teboil.

Ahaa, ok. En käytä itse sitä niin ei ole tuttu appi :)
msk muualta

ViestiKirjoittaja savolainen » 19.01.2023 12:23

En tankkaa. Vieressä ollut Stadin ”kuuluisin” Teboil joutui lopettamaan, ikävä yrittäjille, mutta minkäs teet. Täällä on asemia joka paikassa, joten jos Teboil pudottaisi bensan hintaa, niin kadun toisella puolella myös Neste pudottaa, joten halvemman hinnan takia ei kenenkään tarvitse ajella.
savolainen

ViestiKirjoittaja saippuakivikauppias » 22.01.2023 17:29

Harvoin tuli tankattua Teboililla aiemminkaan, sodan alettua on jäänyt kokonaan. Ikävä juttu tosiaan yrittäjille ja työntekijöille mutta en halua senttiäkään rahojani päätyvän itänaapurin sotakassaan jos voin sen välttää.
saippuakivikauppias

Paluu Rekisteröimättömät