Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Fran kirjoitti:Ennen tankkasin lähes aina ABC:lla. Viimeiset kuukaudet oon tsekannut Tankille-sovelluksesta halvimman paikan reitillä, mutta Teboilin hinnat on edelleen piilotettuna. Eli ei, en edelleenkään tankkaa Teboililla.
msk kirjoitti:Fran kirjoitti:Ennen tankkasin lähes aina ABC:lla. Viimeiset kuukaudet oon tsekannut Tankille-sovelluksesta halvimman paikan reitillä, mutta Teboilin hinnat on edelleen piilotettuna. Eli ei, en edelleenkään tankkaa Teboililla.
Miehellä myös tuo Tankille-sovellus puhelimessa. Tankkaa siellä missä on halvinta. En tiennyt että Teboilin hinnat eivät siinä näy. Ei sitten ilmeisestikään tankkaa Teboililla.
Fran kirjoitti:msk kirjoitti:Fran kirjoitti:Ennen tankkasin lähes aina ABC:lla. Viimeiset kuukaudet oon tsekannut Tankille-sovelluksesta halvimman paikan reitillä, mutta Teboilin hinnat on edelleen piilotettuna. Eli ei, en edelleenkään tankkaa Teboililla.
Miehellä myös tuo Tankille-sovellus puhelimessa. Tankkaa siellä missä on halvinta. En tiennyt että Teboilin hinnat eivät siinä näy. Ei sitten ilmeisestikään tankkaa Teboililla.
Sieltä pystyy valitsemaan mitkä ketjut näkyy. Ennen mulla näkyi vain ABC, kun en juuri muualla tankannut, ja nykyään mulla näkyy kaikki muut paitsi Teboil.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa