Eilen aloittamani ketju ei jostain syystä aukea (tuli alunperinkin jo virheilmoitus viestiä lähettäessä), joten uusi yritys. Tämä oli Lemmikkipalstoilla ehkä ahkerimmin seuraamani ketju, joten koirakuvia kehiin tännekin.
Nämä Nelthin hienot kuvat tuo pohjoisen asukillekin tietoisuuden, että etelä-suomestakin löytyy tosi kauniita luonto paikkoja. Kiitos kauniista kuvista, ilolla aina niitä katselen.
Mun viimeaikaiset koirakuvat on lähinnä tälläisiä, Hagen kun on ehdottomasti varannut itselleen varaemon paikan kissanpentujen elämässä. Tämä kuva on kynsienleikkuun jälkeen, pasta piti lohduttaa kun tyhmä akka oli kiusannut
IMG-20210720-WA0005.jpg (108.11 KiB) Katsottu 18710 kertaa
Toi Reino on tosi hieno! Kattelin vähän omista kuvista jotain sopivaa mutta kuvaan melkein pelkästään videoita. Tässä kuitenkin kuva yhdestä uroksestamme.
Laitan tuosta nyt jonkun kaahotuskuvan heinäkuulta:
Tuo pallo on tallissa ja se saan sen vain meidän päätöksestä. On käsittämättömän nopea ja ketterä sitä kuljettamaan, mies ei pärjää sen menolle vaikka onkin kintuistaan suht nopea. Minä en edes yritä, se pyörittää sitä itse pitkin pihaa ja on tyytyväinen. Ja hyvin tapissa noin 10-15min jälkeen. Eli ei ole mikään hellekelin leikki ollenkaan.
Jos elämä ei sinua ravistele... (Harri Gustafsberg)
Tuo ei kuvana ole kummoinen mutta kuvasta välittyy hyvin _tärkeä_ asia: kala. Aamusta heti seitsemän aikaan. Vonkaleesta riittää moneksi ja koira tarkkana, koskeehan se myös sitä.
Raa'at muikut oli basilikan ohella ainoa asia, mitkä ei uponneet mun edesmenneelle, kaikkiruokaiselle labbikselle. Yritti kyllä syödä niitä, mutta aikansa jäystettyään ja irvisteltyään sylki takaisin kuppiin.
Pari uimakuvaa reissuta. Ekassa ollaan sataman rannassa ja tokassa sarjassa leirintäalueen rannassa. Ko. ranta oli leirintäalueen reunaa ja emme siis olleet virallisella rannalle koiran kanssa. Siinä pystyi myös hetken olemaan vapaana, ei muita autoja, telttoja tai kulkijoita lähellä ollenkaan.
Joo, meillä kun Ukko ei ole vapaana ikinä koskaan kotipihan ulkopuolella niin tuossa pääsi vetämään pidempää uintisiivua ja ihan vain olemaan. Tuli sekin testattua, että miten reagoi miehen vedessä oloon: ei mitenkään Ei kiinnostanut mennä lähemmäksi, uida perään tms.
Lääkkeet ei enää oikein tehoa, on jo tosi isolla annoksella. Poika (10v) haluaa pidellä sitä kun lähtö tulee, tarkoittaa siis että viimeistään huomenna on Pulu-Ulpukan lähtö. Sillä alkaa olla paikkaan orientoituminen vaikeaa, kestää monta päivää tottua siihen että ollaan mökillä tai kotona. Nyt syksyllä vaihdetaan paikkaa viikottain, kurja katsoa kun toinen on ihan hukassa.
Every loaf of bread, is a tragic story of a group of grains that could have become whiskey, but didn’t.