Koiralla on taas nenän päälinen ihna nilellä, punainen ja arka. Villapaidan pukeminen lenkille sai itkun aikaan ressukalta. Nyt pitää sitten kaivaa takkimalli paranemisajaksi, en mä voi monta kertaa päivässä vetää poolokaulusta ton kipeen kuonon yli
Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska

Helmi* kirjoitti:Mulla ei tuo Lahden näyttelypaikka ole jäänyt mieleen mitenkään normaalia liukkaampana. Oon käynyt siellä vuosien varrella sekä pikku- että isojen koirien kanssa. Kannattaa käydä (jos mahdollista) koe juoksemassa se lattia ennen kehien alkua.

aunet kirjoitti:Osaava handleri kyllä selviää kehässä. Kuten Helmin kuvasta näkyy, matto on kapea. Iso koira joka esitetään löysässä hihnassa, kuten venakko, tarvii tilaa. Handlerin on pakko juosta paljaalla lattialla ainakin kurveissa ja hidastaa kunnolla. Pitemmillä sivuilla saa jo vähän vauhtia. Kunnon kengät on kaiken aa ja oo. Jos handleri köpöttää ja liukastelee, niin koira varoo jo sitä vaistomaisesti. Taisit msk mainita ettet itse esitä Reinoa? Yhtä tärkeää on kävellä varmaotteisesti ennen kehää niin koirakin on varmempi. Ota sisäkengät erikseen mukaan ja vaihdat ne heti ulko-ovella, helpottaa kummasti kulkemista. Kunnon lenkkarit tai muut vastaavat. Ja pysy kaukana tuntemattomista koirista kennelyskän vuoksi. Tilaa ilmeisesti on kun on ryhmänäyttely. Anteeksi jos neuvoja jakelen, mutta kaikkea ei aina tule huomioitua jos harvoin käy!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa