Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mella M kirjoitti:Mä ymmärrän tuon jakkupuku asian sillä tavalla, että ehkä se tuntuu vähän hassulta, ainakin minusta, että miksi ne koirat pitää esittää juuri jakkupuvussa tai kotelomekossa. MInusta se jotenkin vain korostaa tuon touhun naurettavuutta, kun näyttelyiden pitäisi tosiaan olla sen koiran ulkomuodon arvostelua, ei sen ihmisen, joka sen sinne kehään vie.
TlGER kirjoitti:Niin, onhan sekin aika naurettavaa, että joku laittaa sen jakkupuvun päälleen esim. työpaikalle, vaikka töitä tekemäänhän sinne mennään, eikä omaa ulkomuotoaan esittelemään. Saati sitten johonkin teatteriin, sinne nyt ainakaan kukaan ei mene katselemaan yleisöä, vaan esitystä.
Saahan sitä olla mitä mieltä tahansa itse kunkin pukeutumistyylistä, mutta jos journalistiksi itseään tituleeraava lähtee julkisesti irvailemaan joidenkin random-tyyppien (sinänsä vielä ihan neutraalille/asialliselle) pukeutumiselle, saa varautua siihen, että se vie pohjaa pois ihan oikealtakin asialta, sikäli kuin semmoinen siellä taustalla on ollut. Koiranjalostuksen epäkohtia kun se ei muuta mihinkään suuntaan, vaikka siellä kehässä pyörittäisiin pellepuvussa.

aunet kirjoitti:Missähän tämän Lehtosen kuvia näkisi kun ei kuulu facebookiin?
Nelth kirjoitti:Lehtosen FB-sivut ja IG-tili ovat kummatkin julkisia, joten niitä pääsee katselemaan selaimella kirjautumatta ja kummastakin löytyvät nuo kohua herättäneet kuvasarjat. FB:ssa "Kuvajournalisti Jenna Lehtonen" ja IG:ssä @jennalehtonen
*kiranas* kirjoitti:Nelth kirjoitti:Lehtosen FB-sivut ja IG-tili ovat kummatkin julkisia, joten niitä pääsee katselemaan selaimella kirjautumatta ja kummastakin löytyvät nuo kohua herättäneet kuvasarjat. FB:ssa "Kuvajournalisti Jenna Lehtonen" ja IG:ssä @jennalehtonen
en mä ainakaan pääse katsomaan igssä.
igssä näen pelkän pääsivun (ihmisen tiedot), jossa kansiorakenne ja kun klikkaan messarikuvia, niin sitten tulee "katso julkaisut kirjautumalla sisään".
ja useampaa kansiota kun klikkasin ja kaikissa sama kirjautumispyyntö.
Nelth kirjoitti:*kiranas* kirjoitti:Nelth kirjoitti:Lehtosen FB-sivut ja IG-tili ovat kummatkin julkisia, joten niitä pääsee katselemaan selaimella kirjautumatta ja kummastakin löytyvät nuo kohua herättäneet kuvasarjat. FB:ssa "Kuvajournalisti Jenna Lehtonen" ja IG:ssä @jennalehtonen
en mä ainakaan pääse katsomaan igssä.
igssä näen pelkän pääsivun (ihmisen tiedot), jossa kansiorakenne ja kun klikkaan messarikuvia, niin sitten tulee "katso julkaisut kirjautumalla sisään".
ja useampaa kansiota kun klikkasin ja kaikissa sama kirjautumispyyntö.
Outo, koska mulle aukeaa kyllä tämä Messari-postaus kirjautumattakin: Ovatko Koiramessut koirien vai ihmisten asialla? Kokeilin vielä toista selainta, jottei ole jossain välimuistissa tallessa ja aukeaa silläkin.
Solonmami kirjoitti:Harjausneste helpottaa harjausta, vähentää
sähköisyyttä talvella. Tekee siis harjauksesta
koiralle miellyttävänpää kun ilman sitä.
En nyt ymmärrä miksi koira pitäisi pitää
huonosti hoidettuna. Harjausneste kuuluu
Ihan kotikoirankin harjaustoimenpiteeseen.
Samoin kun turkin pesutkin. Kyse on perus
hoidosta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa