Biarritz kirjoitti:^ Vaikka rodut olisivat nettiaikataulun mukaan täysin samoihin aikoihin, käytännössä ne voivat alkaa eri aikoihin, koska hyvin usein varsinkin runsaslukuisten aamurotujen aikataulut venyvät helposti tunninkin pidemmiksi kuin mitä alkuperäisessä aikataulussa arvioitiin. Niin kävi useaan otteeseen tänäänkin. Toki jos mielenkiintoiset rodut ovat kaikki kehänsä ensimmäisinä rotuina, alkavat ne aikataulujen mukaisesti.
Joo näin kävi, vaikka mun kärsivällisyys loppui. Vahtasin siis kehää nro 53 (aussipaimenet ja islanninlammaskoirat) olihan siihen annettu jotain kellonaikaa osviittaa, mut en mä sitten nähnyt niitä issikoita kun ausseja vaan oli kehässä. Oliko se sitten ainakin 2 tuntia myöhässä. Kävin katsomassa 13.30, edelleen ausseja. Sitten kun viimeisen kerran kävin vilkaisemassa klo oli jotain 14.30 oli aussit lähtenyt, mut kehässä ei ollut mitään, joku tauko. En usko että ne issikat ehti olla siinä tunnissa minkä olin poissa, en sitten nähnyt niitä kehässä ollenkaan.
Olihan sitä väkee, välillä vähän tungostakin, jos oikeen ahtaaseen paikkaan sattui. Mut hyvin on järjestetty, mitä vertaa männä vuosiin. Mitä se pahimmillaan oli kusen ja paskan hajua, häkkejä joka puolella yms. Kakka partiot toimii ja häkit on omalla alueellaan.
Hauskimmat nähdyt asiat: chihu kesken esiintymisen löysi kehän lattialta ihanan hajun johon heittäytyi kierimään

Irlanninsusikoirat makoilemassa keskellä käytävää. #koskamävoin
Harvalla oli maski. Eikä mitään rokotuksia tai muuta kysytty paitsi koirilta tietty.
Messari on melkein liian iso, jos haluaa nähdä "kaikki". Sorruin itse nyt siihen että yritin olla eri halleissa samaan aikaan ja missasin käytännössä paljon. Onneks on rotutorit.
Toivoisin, en tiedä onko osallistujille, appia tai vaikka kuulutus tai ilmoitus tauluilla halleissa, että milloin joku rotu alkaa missäkin kehässä. Juurikin silloin kun ei pysytä aikatauluissa.
Harkitsen huomenna menemistä uudelleen, mutta täytyy karsia rotuja mitä aikoo katsella. Ehkä mielummin katsoo 2-3 rotua kunnolla, kuin 10 rotua huonosti.