Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:Mulle itseasiassa ei ole kovinkaan paljon merkitystä sillä kuka kirjoittaa, vain asia on merkityksellinen.
Fran kirjoitti:Tää ketju on hyvä esimerkki siitä, miksi mä haluaisin, että Päivän Pulinat ei näy rekkautumattomille. Ei jaksa tuota rekkutumattomien kiukuttelua, eikä heidän ole tarvis nähdä keskusteluja joihin eivät halua suoraan osallistua.
msk kirjoitti:Voisi ajatella vähän sillä lailla että keskustelet työkaverin kanssa kahvihuoneessa ja siellä olisi kaapissa joku kuuntelemassa salaa.
Ei sillä ole niin väliä että mitä siinä sanotaan tai mistä keskustellaan, vaikka olisi puhetta autojen väreistä.
Pointti on se että keskustelua haluaa kuunnella joku joka ei kuitenkaan halua siihen osallistua.
Tämän selvemmin en enää osaa asiaa ilmaista.
Enkä jaksa tästä enää jatkaa
Kissimyyr6 kirjoitti:Heh, mä alan kallistua totaalisen rekisteröitymispakon puolelle
Kissimyyr6 kirjoitti:Heh, mä alan kallistua totaalisen rekisteröitymispakon puolelle
Vieras kirjoitti:Rekisteröitymispakon myötä viedään sitten myös kaikkien sellaisten, jotka kokevat ja tuntevat tarvetta käsitellä joitain henkilökohtaisiksi tai arkaluonteisiksi kokemiaan asioita anonyymeinä täällä.
Että onnea vain valitsemalle ahdassieluiselle ja eriävämielipiteisyyttä kestämättömälle tiellenne.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa