Kirjoittaja Mella M » 24.04.2023 23:15
Mä katson sarjaa Ruutu+ palvelusta, niin olen nähnyt jo ensi viikon jakson. En toki sano siitä mitään paljastavaa, mutta pitää olla kieli keskellä suuta aina, ettei spoilaa mitään. No, ehkä kommentoin vaan yleisesti, että en todellakaan tajua miksi aina alan tätä seuraamaan, koska tämä on musta aivan kauhea ohjelma. Ensinnäkin Jaajo on minusta jotenkin ikävä tyyppi samoin Noora. Ainoa, josta Diilin porukassa jotenkin tykkään on Toni. Ja sitten koko ohjelman idea. Hakea Jaajolle operatiivista johtajaa. Onko Diilistä voittaneet koskaan olleet Jaajolla oikeasti missään töissä tai jos ovat, niin kuinka kauan? Mulle on välittänyt kuva, että kisa on ihan vain lavaste Jaajon imagolle ja kaikki muu on kuplaa ja jos oikeasti onkin koitettu tehdä töitä yhdessä, niin niistä ei ole tullut mitään, koska työskentely Jaajon kanssa syystä tai toisesta ei vain onnistu. Ja silti mä katson tätä. No varmaan lähinnä siksi, että musta on kiva seurata, että miten noilla ihmisillä menee, millaisia tyyppejä siellä (siis kilpailijat) on ja miten joka kaudelle on saatu aina mukaan pari tyyppiä, joilla on aivan valtavat luulot itsestä, ja jotka onneks putoaakin yleensä melko alussa.
Mitään varsinaista suosikkia mulla ei ole, yleensä voittajan on arvannut jo parin ekan jakson jälkeen, niin ainakin parina edellisenä kautena, mutta nyt mulla ei ole selkeää ennustetta.