Kirjoittaja Mella M » 02.10.2023 17:46
Et halua syyllistää mutta kuitenkin syyllistit ja ilman, että tunnet millään tavalla tapausta tai sitä, että miten tämä tapaaminen on saanut alkunsa.
Minäkään en tunne tapausta, mutta, on aivan yleistä, että pienten lasten/vauvojen vanhemmat ja varsinkin äidit ryhmäytyvät jo odotusaikana. Voihan olla mahdollista, että tässä on oltu jossakin samassa Face ryhmässä jo esim. pidemmän aikaa. Tämä kaappaaja on saattanut esittää raskaana olevaa ja esittänyt, että olisi kiva jutella tarkemmin vaikka synnytyskokemuksista, koska häntä pelottaa jne. Tämä tuore äiti on sitten ajatellut, että mikä ettei, julkisilla paikoilla tapaamiseen ei nyt yleensä liity mitään riskiä eikä varsinkaan ns. noissa ympyröissä ja naisten kesken. Lapsen isä on saattanut olla töissä ja äiti on kaivannut juttukaveria tms. Ja mitä tuohon perhepiiriin tulee, niin voi nyt vittu oikeasti! Todella moni tuore äiti kärsii yksinäisyydestä, koska ystävät ja tuttavat kuvittelee, ettei äiti kaipaa seuraa, kun se haluaa olla vain lapsen kanssa että ei nyt viitsi häiritä ja soitella ja ehdottaa tapaamista.
Mäkään en tunne tapausta, mutta ei nyt ihan ekana ole tullut mieleen alkaa keulimaan, että kuinka nyt itse en ainakaan sitä, tätä tota. Tämä tapaus on niin outo, yllättävä ja harvinainen, että varmasti tällainen riski ei olisi tullut edes IIdikselle mieleen.
Ja jos nyt mietitään vaikka koirapiirejä, niin on myös hyvin yleistä, että ihmiset käyvät vaikka jossain puistossa tms. jos joku haluaa tutustua rotuun. Itsekin olen käynyt tämän koirani kanssa edellisessä asuinpaikassa, kun joku naapurustosta (minulle aiemmin täysin tuntematon tyyppi) halusi tutustua havannankoiraan. Eipä tullut mieleenkään, että se voisi olla joku koirankaappaajan juoni.