Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Mella M kirjoitti:Mä ajattelen ainakin niin, että tämän ei edes tarvi olla yhtä vilkas paikka kuin PP, vaan että tämä on paikka, jossa vuosikausia tai vuosikymmeniä jo toisilleen tutut ihmiset voi edelleen vaihtaa kuulumisia. Itse ainakin näen, että siitä syystä tämä palsta laitettiin pystyyn, että sillä porukalla voi vielä jatkaa ja välillä kuulla, että miten kullakin menee ja vois edelleen höpötellä mielenkiintoisista tai hyvin vähäpätöisistä jutuista.
Vieras kirjoitti:Aika tylsä tämä palsta on ollut, hiljaista on ja aiheetkin olleet lähinnä aikasmoisen tylsiä, eikä tarvitse naukua siitä että kirjoita sitten itse.
Minusta olisi parempi että kaikki voisivat kirjoittaa kaikkiin alueisiin, rekisteröitymättömimä, silloin jäisi pois ne kyttäämiset, onko kuka kirjoittanut, ja mitä ja miten usein/harvoin, ja myös palstailu voisi tuolloin olla asiasisältöön painottuvaa eikä niinkään siihen kuka on kirjoittanut. Niitä vanhan Pp: n kaikuja IP-kyttineen. No, IP kyttäys ei kai onneksi onnistu. Tai mistä sen tiedän mitä rekisteröityneet saavat tietoonsa.
Minä en haluaisi joutua rekisteröitymään, ja joku typerä leikkiosoite sitä varten, on, no typerää. Tunnistettavia tietoja en tälläiseen anna.
Vieras kirjoitti:Aika tylsä tämä palsta on ollut, hiljaista on ja aiheetkin olleet lähinnä aikasmoisen tylsiä, eikä tarvitse naukua siitä että kirjoita sitten itse.
Minusta olisi parempi että kaikki voisivat kirjoittaa kaikkiin alueisiin, rekisteröitymättömimä, silloin jäisi pois ne kyttäämiset, onko kuka kirjoittanut, ja mitä ja miten usein/harvoin, ja myös palstailu voisi tuolloin olla asiasisältöön painottuvaa eikä niinkään siihen kuka on kirjoittanut. Niitä vanhan Pp: n kaikuja IP-kyttineen. No, IP kyttäys ei kai onneksi onnistu. Tai mistä sen tiedän mitä rekisteröityneet saavat tietoonsa.
Minä en haluaisi joutua rekisteröitymään, ja joku typerä leikkiosoite sitä varten, on, no typerää. Tunnistettavia tietoja en tälläiseen anna.
kari k kirjoitti:
Rekkautumiseen noin muuten; en edes huomaa aina mille osastolle olen kirjoittamassa. Käytän etusivun 'näytä lukemattomat viestit'-toimintoa, jolloin tulee listaus kaikista ketjuista mihin on tullut uusia viestejä.
rekisteröimätön kirjoitti:Saako kysyä mitä tarkoittaa phBB- palsta?![]()
Mun mielestä tämä on parempi kuin pp, vaikka hiljaisempi onkin. Mieluummin hiljaisempi kuin sellainen jossa sama mitä kysyy, niin aina joku on rääpimässä päätä.
Vieras kirjoitti: jos tutut haluavat keskustella vain keskenään sehän onnistuu vaikka messengerissä tai jossain muussa sovelluksessa. Julkisia nettipalstoja en osaa ajatella erityisesti jonkin ryhmän omana vaan yleisesti ajatusten vaihtoon ja ajankohtaisten ilmiöiden seuraamiseen mitä pidän niitten perusideana.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa