Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Vieras kirjoitti:Itse en nyt näe tätä tilanteena jossa tarvitaan apua, perustuen aloituksessa kertomaani. Kyllä mielestäni aikuisen työkykyisen ihmisen pitää mennä töihin jos siihen kerran mahdollisuus on. Eri asia olisi jos olisi miljoonia meillä rahaa, ja lukaali jossa voisi helposti majoittaa. Toisella vanhemmalla varallisuustilanne on hyvä, ja tuolla lapsellakin on kymppitonni kerättynä, jonka haluaa säästää, ja toki hyväkin että säästää.
Ap
Umac kirjoitti:Vieras kirjoitti:Itse en nyt näe tätä tilanteena jossa tarvitaan apua, perustuen aloituksessa kertomaani. Kyllä mielestäni aikuisen työkykyisen ihmisen pitää mennä töihin jos siihen kerran mahdollisuus on. Eri asia olisi jos olisi miljoonia meillä rahaa, ja lukaali jossa voisi helposti majoittaa. Toisella vanhemmalla varallisuustilanne on hyvä, ja tuolla lapsellakin on kymppitonni kerättynä, jonka haluaa säästää, ja toki hyväkin että säästää.
Ap
Tällä lisätiedolla hän olisi meille tervetullut mutta osallistuu sekä kustannuksiin, että kodin ylläpitoon. Meillä on tilaa sen verran, ettei tarvitsisi luopua ns. työhuoneesta tai sängyistä.
MUTTA on hänen ongelma jos ei sopeutuisi esim. meidän päivärytmiin eli tietäisin omasta lapsesta jo heti, ettei hän/he tulisi vaan menisivät töihin, hommaisivat oman paikan ja tarv auttaisin kuluissa, olen auttanutkin oikeassa elämässä.
Koiruuksia kirjoitti:Tuollainen tilanne ei olisi minunkaan mielestäni kiva.
Jos olisi oman lapsen kanssa odotettavissa samanlaista niin se olisi vakavan keskustelun paikka että minkälaisilla säännöilla meillä eletään ja että hänen pitää ymmärtää se että hän ei tule kotiin kuin hotelliin.
Yhteisistä pelisäännöistä sovitaan ja niistä pidetään kiinni.
Ei se homma muuten toimi.
Autoa lainattiin kuluttaen kaikki bensat, suihkuhuonetta ei kuivata, halutaan pestä yksi paita tänään ja toinen huomenna, astioita ei tuoda huoneesta pois ja kymmenen muuta asiaa mistä pitäisi jatkuvasti olla muistuttamassa.
Ap

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa