Valvojat: Biarritz, ViaNocturna, Suska
Hetuli kirjoitti:Minun on pitänyt kyselläkin, että onko susien uhka sellainen, että joudutte ottamaan huomioon esimerkiksi koiran tarhaan jättäessä? Meilläpäin, siis Varsinais-Suomessa , on ihan viime viikkoina susi vieraillut parinkin koulun pihalla taajama-alueella ja viime viikolla karhu vieraili yhdellä maatilalla - tämä tosin hieman syrjemmässä.
Joka kesä/kevät sudet raatelevat lampaita ja siinä sivussa säikyttävät osan pelosta kuoliaaksi.
Tiibetinhelmi kirjoitti:^No ei todellakaan, koska mun riistakamera on lähellä taloa.Eli mahdollinen otus olisi mennyt melkein tuosta keittiön ikkunan alta.
Koiruuksia kirjoitti:Tiibetinhelmi kirjoitti:^No ei todellakaan, koska mun riistakamera on lähellä taloa.Eli mahdollinen otus olisi mennyt melkein tuosta keittiön ikkunan alta.
Meillähän meni sudenjäljet keittiön ikkunan alta ennen kuin aidattiin alue ja hankittiin espanjanmastiffit.
Eiköhän sulla tiibetinmastiffi nostaisi mekkalan jos pihalla tosiaan susi liikkuisi.
Iidis79 kirjoitti:Mitä tuossa dalmispentueessa tarkoitaa värin kohdalla "blaffa" ? Tuossa on emä ja isä ihan parhaassa iässä.
x 1000.Koiruuksia kirjoitti:Toisaalta myös sitten ihan kiva tili. Vaikka kaikkihan tietenkin kasvattavat vaan rakkaudesta rotuun eikä pennuista saadulla rahalla ole mitään merkitystä.
Tiibetinhelmi kirjoitti:^Ei ole tietoa, mutta itse myisin edullisemmin.
Niin, miettikää sitä ihmispaljoutta ja kahvinkeittoa kun porukkaa alkaa tulla pentuja katsomaan! Ja se kaikkien papereiden täyttäminen, pentupakkauksien laittaminen...arrgh. Tuon ruljanssin jälkeen voi olla kyllä aika poikki.
Koiruuksia kirjoitti:Noissa on jo hommaa, Toisaalta myös sitten ihan kiva tili. Vaikka kaikkihan tietenkin kasvattavat vaan rakkaudesta rotuun eikä pennuista saadulla rahalla ole mitään merkitystä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa